پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/20 19:33
کد خبر: 1099

توهین جنجالی رونالدو به سرمربی یوونتوس

حواشی اتفاقات عجیب مربوط به کریستیانو رونالدو در بازی دیشب مقابل میلان پایان ندارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ آغاز این حواشی از دیدار هفته قبل یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان کلید خورد. مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس در دقایق پایانی و در حالیکه تیمش نیاز به گل داشت، کریستیانو رونالدو را تعویض کرده و پس از پایان بازی مدعی شد دلیل این تصمیم مصدومیت ستاره پرتغالی بوده است.

اما این اتفاق دیشب و البته خیلی زودتر در دیدار یوونتوس مقابل میلان تکرار شد و در حالیکه بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، این بار ساری در دقیقه 55 کریستیانو رونالدو را تعویض کرده و پائولو دیبالا به جای وارد میدان شد.

ستاره به نظر عصبانی یوونتوس این بار بر خلاف دفعه قبل تصمیم گرفتن به جای نشستن روی نیمکت، مستقیما راهی رختکن و حتی بیرون ورزشگاه شود و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد رونالدو در هنگام خروج از میدان از واژه توهین آمیز "حرامزاده" خطاب به سرمربی یوونتوس استفاده کرده است.

مائوریتسو ساری دیشب و علیرغم واکنش کریستیانو رونالدو باز هم ترجیح داد نسبت به او کرنش نشان داده و فعلا به اعتراضات ستاره پرتغالی واکنش نشان ندهد. اما در ادامه فصل باید دید در صورت تکرار تعویض رونالدو، این بار رفتار او و در ادامه عکس العمل کادر فنی و مدیریت باشگاه یوونتوس چگونه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488yk4