چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 22:17
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36981

با دستگیره دستتان را در دستان موفقیت بگذارید

یکی از راز های موفق شدن در زندگی ثروتمند شدن می باشد اگر می خواهید آینده ای موفق داشته باشید و بی نیاز زندگی کنید به شما پیشنهاد می کنم فعالیت خود را در حوزه ی محصولی پر سود رقم بزنید تا بتوانید سود های بسیاری از آن دریافت کنید که در این مورد پیشنهاد ما به شنا انواع دستگیره ها می باشند برای آشنایی با این کسب و کار شگفت انگیز با ما همراه باشید.

دستگیره کابینت پولیشی

دستگیره کابینت پولیشی یکی از بهترین محصولاتی می باشد که جنبه زیبایی و کاربردی دارد برای باز و بسته کردن مورد استفاده قرار می گیرد دستگیره کابینت پولیشی یک محصول بسیار کاربردی است اصولاً این دستگیره ها برای باز و بسته کردن کابینت کاملاً مهم و اصولی می باشند، جنس آنها از فلز بوده و توسط پولیش آبکاری می شوند.

استفاده از آلیاژ باکیفیت و جنس درجه 1 باعث شده تا خریداران بیشتری را به سوی خود جلب کند، معمولا این محصولات دارای رنگی یک دست مانند، نقره ای، طلایی و برنزی هستند به همین دلیل مورد استفاده بسیار زیادی از افراد قرار می گیرد دسته بندی این نوع دستگیره کابینت باعث شده به رنگهای مختلف ست شوند و باعث زیباتر شدن فضای داخلی آشپزخانه شوند در کنار آن نصب آن نیز بسیار راحت است.

 

دستگیره کابینت پروفیلی

قیمت دستگیره کابینت پروفیلی به عوامل مختلفی بستگی دارد دستگیره با درجه مرغوبیت متفاوتی ارائه می‌شود که همین موضوع باعث تفاوت در قیمت‌ها می شود موضوعات دیگری مانند میزان عرضه و تقاضا و شرایط بازار در تعیین نرخ ها بسیار تاثیرگذار هستند این محصول با قیمت 30 هزار تا 400 هزار تومان به فروش می‌رسد می توانید با حذف هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی و خرید غیر حضوری محصول را منصفانه تهیه کنید.

برای این منظور با شماره تماس هایی که در این سایت است ارتباط برقرار کنید و از این طریق با مشاوره رایگان با کارشناسان خریدی به صرفه را انجام دهید برای خرید دستگیره توجه به رنگ محصول ، طرح و شکل آن اهمیت دارد می توانید با توجه به این موضوع و ست با رنگ کابینت ها و سایر وسایل دستگیره را تهیه نمایید.

 

77

دستگیره کابینت پارچه ای

از آنجایی که آشپزخانه یکی از نقاط خیلی مهم خانه محسوب می شود، خانم ها به لوازم و تجهیزات آن خیلی اهمیت می دهند لذا داشتن یک ست پارچه ای کامل از انواع دستمال دستگیره های پارچه در آن لازم و ضروری می باشد دستگیره کابینت پارچه ای یک نوع از انواع مختلف پارچه های مخصوص هر قسمت از لوازم و تجهیزات آشپزخانه است.

که معمولا با رنگ های متعدد و نیز از جنس پارچه نخی مرغوب با یک مدل هنرمندانه دوخته می شود و دارای اندازه Standard است حفظ تمیزی دسته های کابینت وظیفه اصلی این دستگیره های خوش فرم و خوش رنگ و لعاب است معمولا پارچه ای را که برای دستگیره کابینت ها استفاده می کنند با سایر بخشهای دیگر آشپزخانه از جمله در یخچال و یا روکش لباسشویی ست و هماهنگ می کنند تا جلوه ی شکیل تر پیدا نماید.

 

7

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkbqn