سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 22:31
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36942

زندگی خود را به دست ثروتم سپردم

به جای اینکه چند ساعت در روز را به بطالت صرف کنید، سعی کنید برای روزتان برنامه ریزی داشته باشید. من با برنامه ریزی و گذاشتن روزی دو ساعت زمان برای تجارت توانستم میلیاردر شوم.

گاوآهن دو خیش تیلر

یکی از مشخصات گاوآهن دو خیش تیلر شکل ظاهری آن می باشد که در حقیقت از دو تیغه بزرگ تشکیل شده است که روی شاسی گاوآهن در بالا و پایین آن قرار می گیرند و عملکرد بسیار خوبی را شامل می شوند‌.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این گاوآهن این است که روی شاسی آن یک ضامن مخصوص قرار داده شده است تا افراد بتوانند متناسب با زمین ها و مزارع کشاورزی خود زاویه مناسبی را تنظیم کرده و از آن استفاده نمایند.

 

گاوآهن صادراتی

گاوآهن صادراتی وسیله‌ ای است که امروزه استفاده از آن در امور کشاورزی بسیار زیاد می باشد و معمولاً تولید کنندگان انواع گاوآهن صادراتی خوراکی برای آماده کردن زمین های خود جهت کشت از آن استفاده می کنند.

امروزه کشور ما به عنوان یکی از تولید کنندگان بسیار موفق در زمینه عرضه این گاوآهن ها محسوب می‌ شود و حتی توانسته است که از کشور های خارجی رقیب نیز پیشی بگیرد زیرا محصولاتی با کیفیت دارد.

وقتی از صادرات این محصول صحبت می‌ شود در حقیقت باید گفت که کشور ما این دستگاه را به تمامی متقاضیان در کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی نیز ارسال می نماید و چرخه اقتصادی ایران را رونق زیادی می‌ دهد.

 

55

گاوآهن چیزل مرکب

در هنگام خرید گاوآهن چیزل مرکب، خریدار باید با نکات خرید انواع ماشین آلات کشاورزی آشنا شده باشد تا با کیفیت ترین نوع چیزل از نظر کارایی و نیاز خود، خریداری کند.

از نکات خرید چیزل توجه به تعداد شاخه ها و مدل پنجه ها می باشد، چیزل ها در شاخه های ۶ تا ۱۲ عددی تولید می شوند که مدل بیلچه ای و پنجه غازی از جمله آن ها است که چیزل با شاخه های بالاتر برای زمین های بزرگ کاربرد دارد.

از دیگر نکات خرید انواع چیزل توجه به معتبر بودن کارخانه ی تولیدی آن است که می تواند ساخت داخلی یا حتی خارجی باشد از طرفی دریافت ضمانت های پس از فروش به نوعی نشانه های کیفیت و استاندارد این چیزل ها است.

5

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbrez