جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 22:28
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36940

با کشمش روزهای بی پولی را پشت سر گذاشتم

من نیز مانند خیلی از افراد دیگر روزهای فقر و بی پولی در زندگی خود داشته ام اما توانستم با فعالیت در زمینه تولید و عرضه کشمش به سراسر شهر های ایران به کسب درآمد برسم و در مدت زمانی کوتاه با پشت سر گذاشتن روزهای فقر و بی پولی ثروتمند شوم.

کشمش مویز کاشمر

همانطور که شما هم در جریان هستید کشمش مویز کاشمر از انگورهای سیاه درشت تولید می گردد که روش تولید آنها متفاوت بوده است قیمت مویز سیاه با توجه به عوامل زیادی در نظر گرفته شده است مثلاً قیمت مویز سیاه بدون هسته با نوع هسته دار آن تفاوت هایی دارد.

امروز کارخانه های صنعتی زیادی با به کارگیری مواد خشک کننده اقدام به تولید این محصول کرده‌اند که در کنار آن به صورت سنتی هم تولید کنندگانی هستند که بدون استفاده کردن از مواد خشک کننده این نوع از خشکبار را تولید می کنند، به خاطر اینکه مواد خشک کننده تا حدودی از کیفیت اصلی این محصول می کاهد بنابراین تقاضا برای خرید و مصرف نوع سنتی این محصول بسیار بیشتر بوده است چون مویزسیاه تولید شده ارگانیک می تواند تمامی خواص و فواید موجود در انگور را بدون کم و کاست نگهداری کند و حتی در بالا بردن این خواص هم به گونه ای که خاصیت تقویتی داشته موثر بوده است.

 

کشمش مویز با هسته

از میان وعده های مغذی و پرطرفداری که می توان آن را نام برد کشمش مویز با هسته و گردو می باشد که سرشار از مواد مغذی، پروتئین، فیبر و چربی سالم می باشد که باعث می شود انسان احساس سیری کند و کسانی که از اضافه وزن رنج می برند می توان این خوراکی را به عنوان یک میان وعده غذایی پرخاصیت در لیست تغذیه خود قرار دهند.

خشکباری که امروزه در آجیل فروشی ها جایگاه ویژه ای دارد، مویز شیراز می باشد که به دلیل طبع گرم و خشکی که در این میوه خشک وجود دارد بیشتر در فصل های سرد مصرف می شود.

از محبوب ترین نوع کشمش که در جهان از استقبال فروانی برخودار شده است مویز شیرازی می باشد که از فواید درمانی همچون؛ -پیشگیری از سرطان -تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر -درمان بیماری های قلبی -تقویت معده -سلامت دندان و خوشبو شدن دهان -تقویت سیستم ایمنی و گوارش -کاهش اضطراب -کاهش گرفتگی عضلات -سلامت چشم

 

33

کشمش مویز بدون هسته

کشمش مویز بدون هسته انواع مختلفی را شامل می ‌شود که از لحاظ شکل ظاهری به هم شبیه هستند ولی رنگ آنها با هم دیگر تفاوت دارد مویز سیاه بدون هسته و مویز سیاه هسته دار از معروف ترین تولیدات داخلی کشور خودمان هستند که حجم قابل توجهی از تولید مویز را به خود اختصاص داده اند.

مویز سیاه بدون هسته یکی از پرخاصیت ترین انواع خشکبار و آجیل بوده که سرشار از انواع مواد معدنی و همچنین ویتامینهای مختلف است مورد استفاده قرار دادن این محصول برای تنظیم غلظت خون یک گزینه عالی می باشد و همچنین فیبر موجود در آن هم به دلیل شده که به شکل قابل توجهی بتواند در برطرف کردن مشکل دستگاه گوارشی و همچنین هضم بهتر غذا  تاثیر گذار باشد.

3

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9ob6