چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 22:17
رپرتا آگهی/
کد خبر: 36802

این تصمیم بی نظیر میلیونرم کرد

یک روز با خود تصمیم گرفتم که امروز کارهایی را انجام میدهم که دیگران دوست ندارند انجام دهند تا فردا کارهایی را انجام دهم که دیگران نمیتوانند انجام دهند و حالا یک میلیونرم. ساده بگویم در مسیر تجارت با خودم و توانی هاییم و حق خودم از زندگی آشنا شدم و توانستم ثروت عجیبی را به دست آورم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

فلفل دلمه ای سفید

فلفل دلمه ای سفید نه تنها سرشار از آهن است، بلکه سرشار از ویتامین C است که می تواند به جذب موثرتر آهن در بدن کمک کند و این ترکیب باعث می شود فلفل دلمه ای سفید به یک غذای فوق العاده در پیشگیری و درمان کم خونی فقر آهن تبدیل شود.

در حالی که پرتقال ممکن است به دلیل محتوای بالای ویتامین C خود شناخته شود اما فلفل سبز در واقع دو برابر وزن پرتقال و سایر مرکبات ویتامین C دارد و همچنین مصرف زیاد سبزیجات از جمله فلفل دلمه ای سفید با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماریهای مزمن مانند سرطان و بیماری های قلبی مرتبط است.

فلفل دلمه ای سفید باعث تقویت سیستم گوارشی شما می شود، به این معنی که کمتر احتمال دارد به یبوست یا هموروئید مبتلا شوید و همچنین با  دریافت فیبر کافی از فلفل دلمه ای سبز خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و دیابت نیز کاهش می یابد و فیبر همچنین به کاهش وزن یا حفظ وزن سالم کمک کند، زیرا شما را سیر نگه می دارد و می تواند از خوردن بیش از حد شما جلوگیری کند.

 

فلفل دلمه ای ریز

فلفل دلمه ای ریز در رنگها مختلف کشت می شود که هر کدام از آنها خواص و مزه ی خاص خود را دارند، آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که‌ آیا فلفل دلمه ای رنگی صادراتی تراریخته است و برای بدن زیان آور می باشد پس با ما همراه باشید.

گیاه تراریخته به گیاهی گفته می شود که ساختار ژنتیکی آن باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر آفات و بیماریهای گیاهی می شود.

مهندسین برای بهبود عملکرد گیاه، ژنتیک گیاه را تغییر می دهند.

مهندسین یک یا ژن چند به گیاه منتقل می کنند که بر روی بر روی کیفیت محصول گیاه تاثیر می گذارد و هیچگونه عوارض و بیماری برای انسان به همراه ندارد.

 

44

فلفل دلمه ای سبز

امروزه کشورهای مختلف جهان اقتصاد خود را با صادرات حفظ می کنند و از مهم ترین محصولات صادراتی می توان به فلفل دلمه ای سبز اشاره کرد زیرا فلفل دلمه ای سبز در اکثر کشورهای جهان طرفدارهای زیادی دارد.

برای اولین بار در جهان فلفل دلمه ای، در آمریکای جنوبی در اوایل 5000 سال قبل از میلاد به وجود آمد و فلفل دلمه ‌ای سبز از دیرباز جزء غذاهای اصلی آمریکای لاتین بوده است و علاوه بر ظمع خوبی که دارند، خواص زیادی هم دارند.

فلفل دلمه ای سبز فلفلی شیرین است که قبل از رسیدن از گیاهی از خانواده Solanaceae چیده می شود و  با رسیدن آن زرد، نارنجی و سپس قرمز می شود اما با این حال، انواع فلفل دلمه ای وجود دارند که پس از رسیدن کامل سبز باقی می مانند و همچنین فلفل دلمه‌ای سبز کالری کمی دارد و فیبر غذایی و ویتامین‌های C و K بالایی دارد و طمع فلفل دلمه ای سبز کمی تلخ است.

فلفل دلمه ای سبز یکی از معدود سبزیجاتی است که به اندازه کافی خوشمزه است که می توان آن را به صورت خام و بدون پختن مصرف کرد و همچنین فلفل دلمه ای سبز در اکثر کشوهای جهان طرفدار دارد و از آن غذاهای مختلف تهیه می کنند.

فلفل دلمه ای سبز حاوی ترکیب شیمیایی به نام لوتئین است و لوتئین در برخی سبزیجات از جمله هویج و طالبی وجود دارد و لوتئین یک آنتی اکسیدان قوی است که سلامت چشم را بهبود می بخشد.

4

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آـن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dmy6