پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 00:47
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36766

با ادویه از استاد دانشگاه به استاد پول ‌سازی تبدیل شدم

با توجه به این‌ که استاد یک دانشگاه بودم که بعد از سال‌ ها زحمت و تلاش به این جایگاه رسیدم، متوجه شدم که این شغل ثروت زیادی را برای من به‌ همراه نخواهد داشت. لذا در کنار شغلم اقدام به راه‌ اندازی کسب‌ و کار شخصی خود در عرصه تجارت نوین کردم و توانستم با فروش محصولات ادویه با خریداران زیادی ارتباط بگیرم و در زمان کوتاهی ثروت زیادی را وارد زندگی ‌ام کردم لذا در ادامه می‌ توانید این محصول پول ‌ساز را بشناسید.

ادویه قورمه سبزی هاتی کارا

ادویه قورمه سبزی هاتی کارا یکی از پر فروش ترین انواع ادویه در بازار می باشد. بازار خرده فروشی قیمت ادویه قورمه سبزی هاتی کارا در بسته بندی 40 تا 200 گرمی در حدود 10 الی 40 هزار تومان می باشد. برای اطلاع از قیمت ادویه قورمه سبزی هاتی کارا و انواع ادویه های دیگر این برند می توانید با کارشناسان فروش ما با استفاده از شماره های روی سایت تماس حاصل نمایید. پاسخ به ۲ سوال درباره ادویه قرمه سبزی به این شرح می باشد. ۱: ترکیبات ادویه قرمه سبزی هاتی کارا چیست؟ اسفناج، گشنیز و جعفری. ۲: ویژگی های ادویه قرمه سبزی چیست؟ رشد موها و رفع آکنه پوست.

 

ادویه فلافل لبنانی

ادویه فلافل لبنانی به عنوان ادویه بندری نیز شناخته می شود و از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار است و کیفیت بسیار خوبی دارد. فلافل یکی از غذای فست فودی است که دارای ادویه مخصوص می باشد و موجب خوشمزه تر شدن آن می گردد این ادویه مخصوص از گیاهان بسیار زیادی تهیه شده است که خاصیت دارویی فراوانی دارند. ادویه مخصوص فلافل موجب ترد شدن فلافل می شود و به هضم بهتر غذا کمک زیادی می نماید و موجب بهبود سیستم گوارش می شود و از یبوست نیز جلوگیری می کند. این ادویه کاملاً یک دست می باشد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و از آنجا که هیچگونه ماندگاری در آن وجود ندارد خواهان زیادی دارد و می توانید به صورت فله ای و یا بسته بندی آن را تهیه نمایید.

 

88

ادویه محلی

یکی از فاکتورهایی که این روزها موجب ایجاد نوسانات زیادی در بازارهای موجود شده است‌، کیفیت مواد اولیه برای تولید می باشد. یکی دیگر از موارد و پارامترهایی که موجب تغییر در قیمت نهایی محصول ادویه محلی نحوه عرضه و فروش آن می باشد. این نوسانات موجود در حال حاضر در اکثر نقاط کشور، یکسان نیست. بازه قیمتی محلی اعلام شده، به طور تقریبی 60/000 تا 250/000 تومان تغییر می کند. تمام شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت آنلاین در مورد این نوع ادویه و همچنین خرید مستقیم با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

8

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbvl6