دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/22 23:24
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36737

آرزوهایم با کسب و کار جدیدم برآورده شد

کشتی بدون هدف به هیچ مقصدی نمی رسد و جز سرگردانی و از دست دادن منابع چیزی عایدش نمی شود. احتمالاً همه‌ی ما روزی بی هدف بودن و روند هرچه پیش آید خوش آید را تجربه کرده‌ایم. می‌دانیم که بی‌هدفی سرانجامی به‌جز نابودی ندارد. یکی از خصوصیات و قوانین زندگی افراد موفق اینست که اهدافشان را مکتوب کرده و مدام بازبینی می کنند.

اسب شایر سفید

اسب شایر سفید یکی از منحصرترین اسب های موجود در دنیا می باشد، به دلیل زیبایی خاصی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اسب شایر زیبا یکی از گونه های جذاب و نادر از نژادهای مختلف اسب در دنیا شناخته شده است.

زادگاه این نوع اسب مربوط به کشور انگلستان می باشد، به طوری که تنوع گونه اسب شایر در این منطقه بسیار زیاد می باشد.

از این نوع اسب به خاطر ویژگی های خاص و قدرت بدنی خوبی که دارد، موجب شده این اسب نسبت به اسب های دیگر خاص به نظر بیاید.

در حال حاضر افراد زیادی در زمینه پرورش و تولید مثل اسب شایر در دنیا فعالیت می کنند.

گونه این نوع اسب در ایران بسیار کم است و فقط می توان از طریق روش های قانونی و معتبر در کشورمان با توجه به نکات مهم این حیوان را تهیه نمود.

 

اسب عربی جنگی

اسب عربی جنگی که اصالت آن به کشور ایران بازمی گردد، از نژاد هایی است که دارای عضلات قوی و ظاهری زیبا می باشد.

به طور کلی نژاد های مختلف اسب در سر تا سر جهان به بالاتر از 250 نژاد می رسد که تنها تعداد کمی از آنها را می توان در زمره اسب اصیل قرار داد.

در این میان اسب خوب و اصیل که متعلق به قاره آسیا می باشد، در واقع همان اسب ایرانی است که اکثرا آن را به عنوان اسب عربی می شناسند.

دلیل این اشتباه آن است که در گذشته به دلیل وسعت قلمرو ایران، بسیاری از کشور های عربی نیز جزء این سرزمین محسوب می شدند.

البته این اسب تنها به قاره آسیا اختصاص نداشته و به صورت پراکنده در قاره های آمریکا، اروپا و حتی استرالیا نیز یافت می شود.

شش

اسب قره باغ در ایران

خرید اسب قره باغ در ایران به راحتی امکان پذیر نیست، به دلیل اینکه این نوع از اسب به صورت طبیعی یا مصنوعی با نژاد های دیگر آمیزش پیدا کرده اند.

برای خرید چنین اسبی اطلاعات کامل و جامعی در مورد ویژگی های ظاهری آن کسب کنید، در غیر این صورت از مشورت با افراد متخصص دریغ نکنید.

ویژگی های ظاهری این اسب که عبارت از سر و گوش های کوچک، حدقه چشم برجسته، و دم بالا در هنگام راه رفتن است، می تواند یاریگر شما در انتخاب باشد.

 

البته در هنگام خرید توجه به وجود برخی از بیماری ها در اسب نیز باید مورد توجه قرار گیرد، بی دقتی در این امر ممکن است در آینده هزینه های گزافی را به شما تحمیل کند.

ش

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqvnb