سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/16 23:41
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36539

خوردن پرتقال می تواند به هیدراتاسیون کمک کند

دلیلی وجود دارد که تکه‌ های پرتقال در رویدادهای ورزشی بچه‌ ها توزیع می‌ شوند، آنها خوشمزه، شیرین و آبرسان هستند. طبق آکادمی تغذیه و رژیم غذایی ، شما باید حدود 20 درصد از آب روزانه خود را از غذا دریافت کنید

. قیمت روز پرتقال با توجه انواع آن متفاوت می باشد و هرکس با توجه به بودجه خود می تواند آن را خریداری کند.

یک پرتقال 86 درصد آب دارد که آن را به میوه ای آبرسان تبدیل می کند. به علاوه، پتاسیم یکی از الکترولیت‌هایی است که هنگام تعریق از دست می‌دهیم، بنابراین خوردن یک پرتقال می‌تواند به جایگزینی مایعات بعد از یک تمرین سخت کمک کند.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن با پرتقال

پرتقال با افزایش مصرف ویتامین C به سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. به گفته موسسه پزشکی، هر فنجان پرتقال حاوی 124 میلی گرم ویتامین C یا کل مقدار توصیه شده روزانه برای مردان و زنان است. ویتامین C پوست شما را سالم نگه می دارد، به طوری که می تواند یک سد قوی را حفظ کند که از ورود عوامل بیماری زا به بدن شما جلوگیری می کند. همچنین به ساخت گلبول های سفید کمک می کند و عملکرد گلبول های سفید را تقویت می کند. فروش عمده فلفل دلمه ای و خرید آن نیز می تواند جایگزین مناسبی برای پرتقال باشد زیرا ویتامین سی فراوانی دارد.

پرتقال همچنین منبعی از مس است، ماده معدنی که سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند. در حالی که تأثیر مس بر روی سیستم ایمنی شما کاملاً شناخته نشده است، برای حفظ تعداد گلبول های سفید خون سالم باید مس مصرف کنید. کمبود مس باعث نوتروپنی می شود - وضعیتی که با سطوح پایین گلبول های سفید مشخص می شود که شما را در برابر عفونت آسیب پذیر می کند. هر وعده 1 فنجان پرتقال 109 میکروگرم مس - 12 درصد از نیاز روزانه شما را که توسط موسسه پزشکی تعیین شده است، ارائه می دهد.

ضض

تاثیر پرتقال بر کاهش بیماری های قلبی

مرکبات، از جمله گریپ فروت، پرتقال و لیمو، ممکن است اثرات قدرتمندی در کاهش فشار خون داشته باشند . آنها مملو از ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی هستند که ممکن است با کاهش عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا به حفظ سلامت قلب شما کمک کند. قیمت فروش کنسروجات پرتقال مناسب است و می توانید از آن در فصل تابستان تهیه کنید.

پرتقال سرشار از ویتامین C است و برخی مطالعات نشان می دهد افرادی که ویتامین C زیادی در رژیم غذایی خود دریافت می کنند ممکن است خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش دهند.

نوشیدن آب پرتقال فشار خون را کاهش می دهد زیرا این توانایی را دارد که جریان خون را در عروق قلب بهبود بخشد و در نتیجه سطح فشار خون را کاهش دهد.

ض

مطلب فوق رپرتاژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozvyd