دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/08 22:09
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36213

رسیدن به آرامش با تغییرات ذهنی

رسیدن به آرامش ذهنی با یک سری راهکارهای مستمر مانند تغییر باورها و واگویه های درونی رخ می دهد.

من در خلال آشنایی با تجارت با این مقوله مهم آشنا شدم و در فروش محصولاتم به کار بستم و توانستم تغییرات بزرگی در ثزوت و احساس درونیم به وجود آورم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

شیلنگ پایین رادیاتور پراید

رادیاتور در جلوی خودرو نصب شده و در هنگام حرکت با هوای بیرون به صورت مستقیم در تماس می باشد و به این وسیله آب داخل آن مقدار زیادی از حرارت خود را از دست داده و مجددا توسط شیلنگ خروجی یعنی شیلنگ پایین رادیاتور پراید خروجی به داخل سیستم محرکه خودرو وارد می شود.

این فرآیند از مهمترین مکانیزم های طراحی شده در خودرو جهت بهبود عملکرد آن می باشد و در صورت بروز هر گونه نقص یا نشتی در شیلنگ های انتقال آب، خسارت های جبران ناپذیری به وسیله نقلیه وارد خواهد آمد. بنابراین انتخاب و استفاده از شیلنگ پایین رادیاتور پراید استاندارد و با کیفیت می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد و توجه به این امر می تواند باعث طول عمر موتور خودروی شما شود.

 

شیلنگ پایین رادیاتور 405

همان زور که می دانید با متصل شدن شیلنگ پایین رادیاتور 405 به رادیاتور مواد خنک کننده، یعنی آب را با خود حمل کرده و با انتقال حرارت به سمت رادیاتور دمای اب را کاهش می دهد و جلوگیری از صدمه به موتور می شود.

یکی از قطعات موجود در خودرو که وظیفه تنظیم فشار آب ورودی به رادیاتور 405 را دارد، رگلاتور می باشد آّب داغ توسط یک شیلنگ وارد رگلاتور شده و پس از تنظیم فشار وارد رادیاتور می گردد. رگلاتور به صورت عمومی در بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات و حتی وسایل خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و مکانیزم آن به این صورت است که فشار جریان ورودی را کنترل کرده و به صورت تنظیم شده و مشخص جریان خروجی را برقرار می نماید.

شیلنگ هایی پایین رادیاتور 405 که وظیفه اتصال رگلاتور به سایر اجزای خودرو را به عهده دارند باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا بتوانند فشار و حرارت جریان های ورودی و خروجی را در شرایط سخت تحمل کرده و دچار نشتی یا پارگی نشوند خرابی این شیلنگ ها می تواند باعث آسیب رساندن به اجزای حیاتی موتور خودرو و وارد آمدن خسارت های جبران ناپذیر گردد.

 

 

33

شیلنگ پایین رادیاتور زانتیا

یکی از لوازمی که شرکت های تولید کننده قطعات خودرو مبادرت به تولید آن به صورت بسیار گسترده ای می کنند، انواع شیلنگ پایین رادیاتور زانتیا و سایر خودرو های تولیدی کشورمان می باشد.

این قطعات بر خلاف ظاهرشان اهمیت بسیار زیادی در عملکرد خودرو دارند و استفاده از جنس اصل و با کیفیت آن می تواند باعث بالا رفتن راندمان خودرو شود.

یکی از اجزای مهم و حیاتی در تمامی انواع خودرو های زانتیا، رادیاتور می باشد که نقش خنک کردن آب مورد استفاده در این خودرو را به عهده دارد شیلنگ آب رادیاتور زانتیا، نقش انتقال آب داغ خودرو به رادیاتور و همینطور خروج آب سرد شده از آن را ایفا می نماید.

این آب با جریان یافتن در اطراف موتور خودرو، حرارت آن را به خود جذب کرده و در نتیجه باعث خنک شدن آن و افزایش راندمان این وسیله نقلیه می شود در این فرآیند آبی که حرارت موتور را به خود جذب کرده، با استفاده از شیلنگ های مخصوص به قسمت خنک کننده یا همان رادیاتور منتقل می گردد.

3

مطلب فوق رپرتآژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqegw