پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 22:58
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 35230

با پولی که داشتم سرمایه گذاری کردم و به ثروت رسیدم

یک عامل مهم در چگونگی ثروتمند شدن از هیچ چیز سرمایه گذاری با پول است. حتی اگر پول زیادی هم ندارید، می توانید سرمایه گذاری خود را شروع کرده و ثروت اندوزی خود را شروع کنید و من هم با سرمایه اندکی که داشتم وارد شغل پولساز تجارت شدم و توانستم در حوزه سماق به ثروت بالایی برسم و سود زیادی از این تجارتم به دست بیاورم.

سماق کیلویی

خانم های باردار در دوران بارداری خود باید مصرف مواردی همچون سماق کیلویی را بیشتر کنند چرا که با مصرف آن مقدار شیردهی آنها نیز بیشتر می شود.

متاسفانه افزایش سن مشکلات بسیار زیادی را برای افراد به وجود می آورد یک از مورد بسیار پر اهمیت آن می تواند ضعیف شدن استخوان ها باشد به صورتی که شکنندگی استخوان ها بسیار زیاد می شود.

اما با مصرف سماق و با توجه به داشتن ویتامین D می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید می توانید با خرید سماق کیلویی همیشه در منزل دسترسی داشته باشید.

همواره در بدن ما سلول های بسیار مضر ای وجود دارند که به سلول های سالم حمله کرده و آنها را نابود می کند این موضوع سبب بسیاری از اختلال ها و بیماری ها در بدن می شود.

 

سماق اعلا

سماق اعلا یکی از گونه‌های گیاهی خودرو است که در ادامه به بررسی روش های تکثیر و پرورش آن می پردازیم که میوه‌های خوشه‌ای شکلی داردرنگ میوه آن قرمز و قهوه ای و طعم آن گس است ولی بعد از رسیدن ترش می‌شود.

این محصول در ایران در نقاط استپی سلسله کوه‌های البرز، زاگرس و استان‌های آذربایجان، خراسان، فارس، دره‌های کرج، ارتفاعات شیراز و جنگل‌های ارسباران به صورت خودرو رشد می‌کند.

درختچه سماق در مناطقی رشد می‌کند که سالانه 350 میلیمتر بارندگی داشته باشند و بیشتر به خاک‌های اسیدی و خنثی علاقه دارد این گیاه نورپسند و غیر مقاوم به سایه است و اگر در اثر کم آبی خشک شود با مختصر رطوبتی دوباره احیا می‌شود و شاخ و برگ جدید در می‌آورد.

22

سماق صادراتی

تکثیر سماق صادراتی به چند روش بذر، قلمه و پاجوش انجام می‌شود که هر کدام از این روش‌ها را به طور جداگانه توضیح خواهیم داد.

در این روش ابتدا بذر‌ها را داخل ظرف آبی قرار دهید و پس از گذشت یک روز دانه‌ها را از آب خارج کرده و بر روی دستمال تمیز قرار دهید تا خشک شوند.

 در مرحله بعدی بذر‌ها را داخل ظرفی که با خاک پرلیت و پیت ماس پر شده به عمق 1 سانتیمتر بکارید و به مدت 3 تا 4 ماه در یخچال قرار دهید در این مدت سطح خاک را همواره مرطوب نگه دارید.

دلیل قرار دادن بذر‌ها در یخچال برای طی شدن خواب زمستانی بذر انجام می‌شود بعد از گذشت 4 ماه بذر‌ها را از یخچال خارج کرده و در گلدانی حاوی مخلوط پیت ماس و پرلیت به عمق 8 تا 10 سانتیمتر بکارید.

2

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bejbd