چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/24 02:54
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 33900

پالتو پوستی که مرا از فقر نجات داد

با استفاده از پوست چرمی که در منزل بدون استفاده مانده بود تصمیم گرفتم تا یک پالتو تولید کنم اما از آنجایی که خودم علاقه ای به پوشین آن نداشتم آن را برای فروش گذاشتم و بعد از این کار متوجه علاقه ای که به دوخت پالتو های چرمی داشتم شدم و با ادامه این کار از فقر و بی پولی نجات یافتم.

پالتو پوست گرگ

در بسیاری از فروشگاه ها انواع مختلفی از پالتو پوست گرگ آن هم از نوع اصل آن، به فروش می رسد که معمولا بسیار گران هستند، زیرا پوست گرگ مانند چرم، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیار بادوام می باشد و همچنین به دلیل اینکه پوست گرگ به راحتی پیدا نمی شود و کمیاب است، در نتیجه نسبت به پالتوهایی از جنس دیگر، گران تر است و به همین دلیل تعداد کمی از افراد جامعه توان خرید این نوع پالتو را دارند.

بسیاری از افراد که به دنبال مد و شیک پوشی هستند، در کمد لباس خود چند نوع پالتو دارند و معمولا آن را با کفش خود ست می کنند تا زیبا به نظر برسند. همانطور که می دانید در بازار انواع مختلفی از پالتو به فروش می رسد که قیمتهای مختلفی دارد و هرچه ساده تر باشد، قیمت کمتر و برعکس هرچه پالتو مدل و طرح بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری دارد.

 

پالتو پوست سمور

پالتو پوست سمور از هزاران سال پیش به عنوان یکی از گرمترین پوششهای زمستانی مورد استفاده بشر قرار گرفته.

و تا به امروز اکثر شرکتهای بزرگ تولید کننده پوشاک در سر تا سر دنیا از آن بهره می برند خز دارای انواع متنوعی است.

و هر کدام از این نمونه ها مشخصه های خاص خود را دارند، در کل باید بدانید که خز در دو نوع موی بلند و موی کوتاه متراکم عرضه می شود.

که موی بلند مختص حیوانی مانند روباه و موی کوتاه متعلق به راسو، سگ آبی، چینچیلا است که از لحاظ گرمایی بسیار ارزشمند هستند.

 

33

پالتو پوست

از جمله بهترین لباسهای خاص شیک و زیبای زمستانی پالتو پوست خرگوش کلاسیک می باشد که هرچند  که از قیمتهای بالایی برخوردار است اما کیفت و شکل خاص خود را دارند که باعث می شود شما در تمام مراسم و مکانها در میان افراد بدرخشید و به چشم بیاید.

در زمان خرید این پالتوهای زیبا حتما به این موارد توجه کنید که این پالتوها در داخلشان برچسبهای مخصوصی دارند که تولیدکننده این محصول را به خوبی نشان می دهد و مشخصات محصول را به خوبی بازگو می کند و به صورت کلی چون در جهان برندهای خیلی خاصی هستند که خزهای طبیعی مانند خز خرگوش را تولید می کنند.

3

مطلب فوق رپرتاژآگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rgmx