پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 17:44
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 32101

رفاهی شیرین را با حلیم تجربه کردم

اگر از هر فردی که در مورد عامل موفقیتش در رسیدن به ثروت سوال بپرسیم پاسخ های متفاوتی می دهند، من قطع به یقیین با تجارت غذاهای ایرانی مثل انواع حلیم توانستم پولدار شوم و این راه را به شما دوستان عزیز معرفی میکنم.

حلیم بادمجان

یکی از پرطرفدارترین غذاهای اصیل ایرانی حلیم بادمجان است که اخیرا افراد بسیاری اقدام به تهیه و خرید و فروش عمده این غذای خوشمزه با بهترین قیمت روز کرده اند. برای اطلاع از قیمت حلیم بادمجان در مدل های مختلف آن تا ادامه مطلب همراه ما باشید. ماده اصلی این غذا بادمجان است که با آب قلم یا گوشت و کشک و پیاز داغ فراوان تهیه می شود و اکثر افراد آن را با نان سرو می کنند. دستور های فراوانی برای تهیه این غذا وجود دارد که هر کس بنا به ذائقه خود و خانواده اش آن را تهیه می کند. در رستوران های سنتی، سفره خانه ها و حتی رستوران های لاکچری این غذا سرو می شود و گاها ممکن است به عنوان پیش غذا به همراه نان سنگک سرو شود. حلیم بادمجان از غذاهای سنتی استان های اصفهان،  فارس و کاشان می باشد که حتی در خارج از ایران هم دررستوران های ایرانی سرو می شود. 

 

حلیم دارچین

پخت حلیم حلوای دارچین مجلسی برای مهمانی ها و صبحانه بیشتر رواج دارد. حلیم یک غذای مقوی برای تقویت قوای جسمانی است که در پخت آن گندم و گوشت استفاده می شود که برای اینکه طبیعت گرم داشته باشند از دارچین استفاده می گردد. قیمت حلیم دارچین بر اساس میزان گوشت آن متغیر است که در ادامه به آن می پردازیم دارچین از خانواده ادویجات است که در غذا ریخته می شود. در درمان سنتی از دارچین به عنوان دارو استفاده می شود. درخت دارچین ابتدا در هندوستان و چین زیر کشت رفت. درخت دارچین تا ارتفاع 5تا7 متری رشد می کند که دارای بوی خوبی است. در گذشته از دارچین برای درمان سرفه و گلو درد استفاده می شد. تاثیر دارچین و کمک به درمان بیماری ها در تب پزشکی نیز ثابت شده اند. از قدیم های دور در آسیا از دارچین برای رفع بیماری های بدن انسان مشود. و برخلاف تصور ادویه دارچین از پوست درخت آن تولید می شود.

ads

 

حریره سنجد

در این مطلب قصد داریم به خواص، مشخصات و قیمت حریره سنجد بپردازیم. حریره ها از پودر شده ی حبوبات تهیه می شوند. حریره سنجد 100 200 300 گرمی در بسته بندی های مناسب قرار داده شده است تا هر شخصی بسته به نیاز خود اقدام به خرید نماید. سویق ها در طعم های متفاوتی عرضه می شوند که هر کدام از آن ها دارای خواص منحصر به فرد خود می باشند. امروزه مصرف حریره ها در سطح جامعه بسیار پایین آمده است در صورتی که در زمان های قدیم این چنین نبود و سویق ها به عنوان یک منبع تغذیه ای غنی در سبد غذایی هر فردی موجود بود. بهترین نوع حریره می توان به حریره سنجد اشاره کرد که خواص فوق العاده زیادی دارد. در ادامه ی مطلب به توضیح بیشتر این نوع سویق خواهیم پرداخت.

das

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36b87z