چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 17:40
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 32099

چطور به روی غلطک درآمدزایی افتادم

قرار گرفتن بر روی غلطک درآمد زایی امر ساده ای نبود اما من توانستم با ایجاد یک برنامه مالی و عمل به آن به علاوه گسترش کسب و کار خود یعنی تولید بازی فکری در سطح کشور این کار را انجام دهم و از همین طریق ثروتمند شوم و در ادامه این مطلب می خواهم بهترین انواع بازی های فکری را به شما عزیزان معرفی نمایم.

بازی فکری قدیمی

بازیهای فکری در انواع متفاوتی تولید و به بازار بین‌ المللی عرضه شده‌ اند که قیمت بازی فکری قدیمی  با  با دیگر انواع آن که در جهت تقویت یکی از تواناییهای ذهن ما فعالیت می‌ کنند و به‌ طور کلی به چند دسته‌ بندی بازیهای کارتی، بازی‌ رومیزی مثل شطرنج، بازی معمایی و بازیهای ساختنی تقسیم می شوند، متفاوت است. هر کدام از انواع این بازی‌ های فکری خارجی دارای مزایای بسیار فوق‌ العاده‌ ای برای خود و اطرافیانتان هستند که باعث می‌ شود شما بدون توجه به قیمت این محصولات برای تهیه آن اقدام کنید که یکی از آنها، افزایش میزان ارتباطات شما با اطرافیانتان به دلیل این‌ که این بازیها نیاز به دو نفر یا بیشتر دارند.

همچنین ایجاد صمیمیت در طی انجام بازی میان شما و آنها است که با توجه به روابط امروزی و گوشه گیر شدن همه افراد جزو یکی از مهم‌ ترین مزایای این محصولات به شمار می رود.

 

بازی فکری کودکان

در صورتی‌ که می‌ خواهید یکی از انواع بازی فکری خارجی رومیزی را برای استفاده خود خرید کنید بهتر است این مطلب را دنبال کنید تا با خصوصیات و قیمت بازی فکری کودکان به‌ صورت کامل آشنا شوید. یکی از معروف‌ ترین بازیهای رومیزی شطرنج و فوتبال دستی حرفه ای می‌ باشد که می‌ تواند به‌ خوبی ذهن شما را درگیر کند و با توجه به این‌ که شما هنگام انجام این بازی با اطرافیان خود به‌ صورت ناخودآگاه شروع به خنده و شادی می‌ کنید هورمونهای مفیدی در مغز شما ترشح می‌ شود و به‌ همین جهات باعث تقویت ذهن و مغز شما می شود.

از نکته های مثبت انجام این بازی تقویت قدرت حل مسئله در ذهن شما می‌ باشد به نوعی که شما مجبور هستید در زمان بازی تصمیمات فوری و با دقت بگیرید. مغز شما عادت می‌ کند تا در روال زندگی عادی هم مسائل را با سرعت بیشتری در ذهن شما حل کند و بهترین تصمیم‌ گیری را به شما ارائه دهد و به‌ همین‌ جهت شما در راستای تقویت قدرت ذهنی و روابط اجتماعی خود قدمهای تأثیرگذاری برداشته‌ اید.

3122

بازی فکری معمایی

بازی های فکری اصولا قدرت ریسک پذیری دارند و می توان از حس ششم کمک گرفت و مغز و ذهن را درگیر آن کرد. به طور کلی قیمت بازی فکری معمایی با انواع بازی فکری از جمله بازیهای نشستنی که ممکن است حرکت جسمی را در پی نداشته باشد و فقط از فکر استفاده نمود و باعث ورزش و تقویت هوش می شود یکسان نیست.

بازیهای فکری مدلها و بازیهای متفاوتی دارند و بر اساس سلیقه ی افراد می توان انتخاب و خریداری کرد. این بازیها متناسب با افکار و ذهن افراد می باشند و می توان با به چالش کشیدن اعضای گروه برنامه ریزی دقیق را انجام داد. بازیهای فکری و کنسول بازی می تواند یک دورهمی عالی را برای اعضای خانواده رقم بزند و با وقت گذراندن حس آرامش و نشاط را به دنبال داشته باشد. بازی فکری خانوادگی به صورت گروهی انجام می شود و می توان ضریب هوشی را در افراد تقویت کرد.

312321

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qa9m