پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 05:38
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 32077

آیا هدف گذاری و برنامه ریزی ما را به ثروت می رساند؟

در جواب این سوال باید بگویم برنامه ریزی و تعیین هدف ها یکی از عوامل مهم در ثروتمند شدن می باشد که من هم وقتی هدف هایم را مشخص کردم توانستم با برنامه ریزی در حوزه انواع دستکش پولدار شوم که در این مقاله می خواهیم با 3 مورد از این محصول آشنا شویم.

دستکش کار استنلی

همه ما حس سوختن دست را میدانیم. بعد لمس اشیاع داغ دست خود را عقب میکشیم و شروع به تکان دادن دست خود میکنیم تا درد آن کم شود اما همانگونه که اولین نیش شروع به فروکش می کند بایک ضربان زیر پوست جایگزین می شود. گویی که سوختگی باعث ایجاد ضربان قلب شده و احساس درد وحشتناک و ناراحت کننده ای در ما ایجاد کرده که می شود با دستکش کار استنلی مناسب جلو آن را گرفت.

سوختگی هایی که در بالا توضیح داده شد جزئی بوده و منجر به قرمزی و التهاب پوست می شود اما سوختگی‌ها به ‌ویژه آن هایی که در محل کار صنعتی به وجود می ‌آیند می ‌توانند بسیار شدید تر بوده و منجر به عفونت یا آسیب عصبی شوند.

 

دستکش کار باغبانی

در این مقاله می خواهیم در رابطه با یکی از لوازم بسیار مهمی مانند دستکش کار باغبانی که مورد استفاده افراد زیادی قرار می‌گیرد و قطعاً همه افراد در زندگی خود به آن نیاز پیدا می کنند را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید تا با دستکشها آشنایی پیدا کنید و بتوانید در مواقع لزوم و نیاز از دستکش مخصوص استفاده کنید در کل باید بگوییم که دستکش برای این می باشد که دستان و انگشتان شما را کاملا پوشش دهد و انگشتان و پوست شما را از هرگونه آسیب حفظ کنند. به نظر می‌رسد که دستکشها به زمانهای بسیار دور می رسد و تقریباً در یک آرامگاه در مصر دیده شده است این دستکشها در میان رومیان استفاده شده است و به دوران بسیار قبل برمی گردد تقریباً تا قرن شانزدهم دستکشها به شکل مناسب خود ساخته شده بودند مثلاً طبق مطالعاتی که وجود داشته است ملکه الیزابت برای اینکه یک پوشش برای دستان خود داشته باشد و زیبا به نظر بیاید در عکسهایی که وجود دارد دستکشهای چرمی به دست داشته است.

65

 

دستکش کار چرم

می‌توان گفت دستکشها و لباس کار همانند یک نگهبانی عمل می‌کند تا همیشه دستان شما در سلامتی و زیبایی خود باشند. دستکش کار چرم مانند لاتکس نیتریل یا همان دستکش یکبار مصرف وینیل که بیشتر در محافظتهای بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد می باشد یعنی زمانی که شما می خواهید اقدام به کاری کنید که بهداشت دست شما حفظ شود و آلوده نشود مثلاً افرادی که در بیمارستان کار می کنند و پزشکانی که می خواهید بیماری را معاینه کنند یا زمانی که شما مشغول به کار آرایشگری می باشید و می خواهید برای مشتری خود خدماتی را ارائه دهید می توانید و یا در آزمایشگاه ها مشغول به کار هستند برای اینکه دستشان از آلودگی و میکروب در امان باشد بهترین گزینه استفاده از دستکشهای نیتریل می باشد.

56

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axw5g