پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 05:31
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 32073

تنها راهی که توانست من را میلیاردر کند انگشتر بود

در پاسخ به سوال چگونه ثروتمند شویم؟ باید گفت انجام روزانه عادت‌ های کوچک می‌ تواند شما را به ثروتی که می‌ خواهید برساند. این درست ترین پاسخی است که می توان داد زیرا من نیز از همین عادت های کوچک روزانه شروع کردم و توانستم کسب و کار جدیدم را در حوزه ی انگشتر ارتقا بدهم و در نهایت به ثروتی که می خواستم رسیدم.

انگشتر فیروزه

از گذشته تا به حال انواع انگشتر نقره فیروزه مردانه در بین آقایان خصوصاً مردان ایرانی بسیار پرطرفدار بوده است و این انگشترها در طرحهای مختلف و تنوع بسیار بالا امروزه قشر جوان را بیشتر به خود جذب می کند زیرا قیمت انگشتر فیروزه به گونه ای می باشد که همه ی افراد توانایی خرید آن را دارند.

همه روزه انگشترهای مردانه بسیاری با نگینهای مختلف و رنگارنگ تولید می شوند، اما از میان آنها انگشتر فیروزه مردانه دارای جایگاه خاص تری نسبت به بقیه انگشترها است و استقبال بسیار بیشتری از آن می شود.

یکی از کالا های پرطرفدار زینتی که همواره آقایان و خانم ها از آن استفاده میکنند انگشتر نقره فیروزه است که برای مردان و زنان در تنوع بالا تولید میشود.

 

انگشتر هوشمند

شاید در گذشته امکان ایجاد ارتباطات بسیار سخت و دشوار به نظر می رسید و انجام آن گاهی پرهزینه تلقی می شد اما در حال حاضر ظهور فناوریها و سیستمهای هوشمند الکترونیک از جمله انگشتر هوشمند  باعث شده است تا این مهم به سادگی هر چه تمام تر انجام شود. البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست که درحال حاضر قیمت انگشتر هوشمند کمی گران می باشد.

 این محصول که ساخته شرکت پرآوازه اوریگامی است با استفاده از فناوری القای استخوانی به راحتی می تواند در دریافت پیامها، تماسهای ورودی و حتی به عنوان دستیار صوتی نیز به شما کمک کند. این فناوری یعنی القای استخوانی باعث می شود تا شما بتوانید با استفاده از ارتعاش استخوان چهره تان صداها و فرکانسهای صوتی را بشنوید در این فرآیند گوش درونی شما مستقیما تحریک شده و باعث می شود تا صداها را بشنوید.

5

 

انگشتر برلیان

انگشتر یکی از وسیله های زینتی می باشد که دارای مصارف و استفاده های گوناگونی از یکی از مهم‌ ترین و اصلی ‌ترین استفاده های آن برای نامزدی و ازدواج می باشد. قیمت انگشتر برلیان زنانه تاج نگین دار کمی گران تر از سایر مدل ها می باشد و در مدل های خاص یکی از زیباترین و بهترین انگشتر ها برای مراسم ازدواج می باشد.

در سال های اخیر شاهد استفاده بسیار گسترده از انواع اکسسوری های مختلف در بین گروه های سنی متفاوت بوده ایم، انگشت را می توان یکی از پر استفاده ترین و زیباترین انواع وسایل تزیینی برای دست نام برد که دارای سابقه بسیار طولانی دارد.

4

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36b8a9