چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/02 03:39
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31955

با این چاقو ها به معجزه زندگی ایمان آورده ام

متاسفانه دوران جوانی را به بیکاری در کوچه و خیابان گذراندم که روزی با پیشنهاد یکی از دوستانم در زمینه چاق مشغول به فعالیت اقتصادی شده ام کم کم اوضاع مالی ام رو به بهبود رفت و تنواستم با همین کاری که به ظاهرکوچک به نظر میرسد آرزو های خودم را برآورده کنم با من همراه باشید تا با این محصول شگفت انگیز آشنا شوید.

چاقو همه کاره

چاقو ابزاری کاربردی و مورد نیاز در کارهای روزانه اکثر ما می باشد، چاقو همه کاره در انواع مدل ها ساخته می شوند و افراد بر حسب نیاز شان مورد مناسب را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهند بعضی از چاقو ها جنبه تزیینی و دکوری دارند و افراد برای تزیین و چیدمان منزل شان از آنها استفاده می کنند. چاقوی همه کاره یکی از لوازم ضروری در سفر برای همه ی ما چاقوی همه کار می باشد، چاقو ها معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دسته آنها بیشتر از جنس پلاستیک و یا فلز ساخته می شود استفاده از چاقو به زمان های خیلی دور برمی‌گردد زمانی که انسانها برای تغذیه خود به شکار روی آورده بودند.

 

چاقو شکاری

یکی از تجهیزاتی که در طبیعت گردی باید به همراه داشته باشید چاقو شکاری بوکر است که تولیدکنندگان و پخش کنندگان باید این محصول را طبق تیغه و دسته آن توزیع کنند. این محصول اغلب از دسته استیل و آلومینیوم و دو تیغه متقارن تشکیل شده است که در برابر شرایط جوی از دوام و عمر بالایی برخوردار می باشد. قابل ذکر است که هرچه کربن در آلیاژ تیغه ی چاقوی شکاری بوکر بیشتر باشد دیرتر کند می شود و دیگر نیازی به تعویض یا ترمیم آن نمی باشد. طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده به طور کلی سه نوع آلیاژ کربن در جهان وجود دارد که محصولات برنده ای همچون چاقو را از آن می سازند.

55

 

چاقو دست ساز

به دلیل اینکه استان زنجان یکی از قطب های تولید چاقو دست ساز در کشورمان می باشد، تولیدی های بسیار زیادی در این استان وجود دارد که مشغول به تولید چاقو دست ساز می باشند و به دلیل اینکه رقابت در این شهربین تولیدی ها زیاد می باشد.چاقو هایی که دراین شهر تولید می شود معمولا قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و شما می توانید انواع چاقو ها را بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده خریداری نمایید که این کار هم صرفه جویی در پی دارد و هم باعث رونق تولید در این عرصه می شود.

موقعیت جغرافیای ایران از زمان های خیلی دور جنگ های زیادی در آن صورت گرفته است و به ویژه شهر زنجان نیز به دلیل اینکه پایتخت تسلیحاتی هخامنشیان بود برای حفاظت خود به سلاح و وسایل امینتی سرد مجهز شد که چاقو یکی از این ابزارها بود.در گذر زمان این وسیله حفاظتی یعنی چاقو به یک هنر و صنعت دستی در این استان تبدیل شد.

44

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9wdd