پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 07:47
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31776

ورود به عرصه کالای پزشکی عامل موفقیتم بود

بعد از خدمت سربازی تصمیم گرفتم تا در عرصه کالای پزشکی شروع به فعالیت کنم ابتدا به سراغ افراد موفق در این حوزه رفتم و از آنها مشاوره گرفتم و سپس کسب و کار خود را شروع کردم. در ادامه مقاله در رابطه با چند محصول از این حوزه صحبت شده است.

تیغ جراحی

تیغ جراحی استریل از مواد استیل ضد زنگ و فولاد کربنی ساخته شده است که از طریق پانچ، عملیات حرارتی، آسیاب و فرآیندهای برش و… به پزشکی با شفافیت و مقاومت ارائه می شود.

پس از بسته بندی، محصولات با استفاده از اشعه گاما برای استفاده یک بار مصرف بالینی استریل می شوند. تیغ بیستوریابزار جراحی برای برش پوست است که از زمان شروع جراحی مدرن برای ایجاد برش های پوستی، تشریح بافت و انواع روش های جراحی استفاده می شود.

محیط اتاق عمل، ابزارهای جراحی مناسب، از جمله وسایل گرفته تا نورپردازی جراحی، می توانند به اندازه تخصص و فنون تیم های جراحی، حیاتی باشند. تیغ های جراحی اهمیت حیاتی داشته و باید از بالاترین استانداردها برخوردار باشند.

این تیغ ها برای برش موثر بافت انسان، باید دارای تیزی و کیفیت بالا و شکل خاص باشند. داشتن تیغ های چاقوی جراحی مناسب برای عمل های خاص می تواند تفاوت زیادی در موفقیت تیم جراحی ایجاد کند و رقم خوردن بهترین نتیجه ممکن را برای بیماران تضمین کند.

این امر به ویژه در جراحی های چشم، قلب و عروق و آندوسکوپی، صدق می کند. بسته به نوع جراحی یا روش انجام آن، مهارت جراحی جمعی تیم و طرح فیزیکی اتاق عمل، انواع مختلف تیغ ها مزایای مختلفی دارند.

شرکت‌های مختلفی در جهان تیغ‌های جراحی یا بیستوری تولید می‌کنند که از معروف‌ترین و معتبرترین آن‌ها می‌توان به سوان مورتون، مارتین، های – کات (Hi-Cut) و موریس اشاره کرد.

 

روپوش پزشکی

گفتیم که با شروع دوران معاصر رنگ روپوش پزشکی از تیره به رنگ روشن تغییر کرد. بعد از آن رنگ های دیگری هم وارد میدان شدند. چند تن از پزشکان شروع به استفاده از رنگ های متنوع تر مانند سبز کردند. استدلال آنها این بود که رنگ سبز برای چشم راحتی ایجاد می کند. در واقع رنگ سبز به این دلیل محبوب شد که به دید پزشکان در اتاق عمل کمک ویژه ای می کرد.

استفاده کردن از رنگ سبز در اتاق عمل چه توجیه منطقی دارد؟ رنگ سبز به دو دلیل می تواند به پزشکان کمک کند که بهتر ببینند.

دلیل اول: نگاه کردن به رنگ آبی یا سبز می تواند به بینایی پزشک کمک ویژه ای کند. به عنوان مثال رنگ قرمز  در چرخه رنگی در سوی مخالف رنگ سبز یا آبی قرار می گیرد، لذا رنگ قرمز در کنار رنگ های سبز و آبی می تواند جلوه بهتری را از خود به نمایش بگذارد. این تمایز رنگی سبب می شود تا دید پزشک در اتاق جراحی قوی تر و شارپ تر باشد.

90

 

پنبه سفید

پنبه یکی از پرکاربردترین محصولات کشاورزی به حساب می‌آید. از پنبه سفید در تولید انواع پارچه‌، حوله، چادر و … استفاده می‌شود. پنبه هنوز هم در جهان امروزی به عنوان یکی از عجایب طبیعت شناخته می‌شود که هزاران محصول مفید از آن تولید شده و باعث اشتغال میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شده است.

انسان بیش از 7000 سال است که  از پنبه به عنوان گیاهی برای تولید البسه استفاده می‌کند.

الیاف طبیعی به دو دسته اصلی تسیم می‌شوند: الیاف پروتئینی، که از حیوانات بدست می‌آیند و الیاف گیاهی، که از گیاهان بدست می‌آیند. ترکیبات اصلی تمام الیاف گیاهی از سلولز تشکیل می‌شود، یک کربوهیدرات که در تمام گیاهان یافت می‌شود. پنبه هم یکی از مهم‌ترین الیاف گیاهی محسوب می‌شود.

09

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kb7w