چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 07:42
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31771

با مواد اسیدی راه خود را تا ثروتمندی کوتاه کردم

با توجه به این موضوع که از هر مهارتی میشه به ثروت یا به بهترین ایده برای ثروتمند شدن رسید باید بگویم که حوزه مواد اسیدی امری بود که باعث شد من تبدیل به یک فرد ثروتمند شوم و در ادامه این مطلب می خواهم بهترین انواع آن را به شما معرفی کنم پس همراه ما باشید.

اسید نیتریک

امروزه اسید نیتریک در صنایع مانند کشاورزی از تاثیر بسیار ویژه ‌ای برخوردار بوده و به پیشرفت این صنایع خیلی کمک می کند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اسید نیتریک از خاصیت خورندگی بسیار زیادی برخوردار می باشد. همچنین رنگ آن با رنگ مایعات بی خطر کاملا یکسان است و بنابراین افرادی که تمایل دارند با این محصول کار کنند، حتما باید از تخصص کافی بهره ببرند تا دچار آسیب جسمانی نشوند.

لازم به ذکر است که در هنگام کار کردن با اسید نیتریک استفاده از ماسکهای سه لایه کاملا واجب و ضروری می باشد زیرا اسید نیتریک گاز خطرناکی را از خود منتشر می کند که قطعا می تواند روی ریه تاثیر منفی بگذارد. به همین دلیل است که امروزه در آزمایشگاه ها در یک شرایط خاص، اسید نیتریک را مورد استفاده قرار می دهند و هرکس بدون دانش و تجربه اجازه ندارد که با این محصول کار کند. در کنار همه این عوامل، اسید نیتریک نقش اصلی در تولید یک سری از محصولات دارد و اگر باکیفیت مطلوب مورد استفاده قرار گیرد، می ‌تواند به اقتصاد کشور ما کمک ویژه ای کند.

 

اکسید روی

موادهایی وجود دارند که شاید تا به حال نه اسم انها را شنیده اید و نه کارایی ان را مثلا درباره ی اکسید روی شاید خیلی از افراد مطلبی نشنیده باشند و یا کارایی ان و یا در کشاورزی لعاب چه تاثیراتی دارد ما میخواهیم امروز در این باره توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه بدهیم که توجه کردن به ان نه تنها به علم شما افزوده می شود بلکه ممکن است شغلی در این باره برای خود داشته باشید که بسیار پر سود باشد و کارایی ان بسیار زیاد باشد.

نام این محصول یعنی اکسید روی در قدیم نام ان توتیا بوده است در کشاورزی نیز بسیار پر کاربرد بوده است نه تنها در کشاورزی بلکه در صنعت ارایشگری و کاشی و سرامیک و نساجی و حتی در چرم سازی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این یعنی یک محصول منحصر به فرد که دارای فواید و خواصیتهای فراوان است.

5454

 

اکسید گرافن

کاربرد اکسید گرافن در روغن موتور و همچنین انواع مختلف روغن پایه گیاهی در بسیاری از صنایع دیگر ثابت شده است. در سال 2004 برای اولین بار بود که گرافن استخراج شد. باید گفت لایه ای نازک از اتم های کربن باعث ایجاد گرافن می شوند. یک ویژگی جالبی که گرافن دارد این است که از الماس سختتر و نیز بهتر از مس جریان برق را عبور می دهد.

به تازگی با پیشرفت علم نانو ذرات گرافین تولید شده اند که ویژگی های چشم گیری دارند؛ در نتیجه از آن در موارد مختلفی استفاده می شود که در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در انتها همراه باشید. همانطور که اشاره کردیم نانو ذرات گرافن کاربرد های زیادی دارند اما قبل از بیان آنها یک توضیح کلی در مورد خود گرافن به شما می دهیم. نانو ذارت گرافن در واقع نوعی ماده دو بعدی از مواد کربنی هستند که از یک شبکه شش ضلعی تشکیل شده است.

43242

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkjb6