پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 07:39
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31769

با چند ایده طلایی کارآفرین موفق شدم

اگر خودتان را خلاق می‌دانید، پس یکی از ویژگی‌های ضروری کارآفرینان موفق را دارید. و من با استفاده از همین تکنیک ذهن خود را در راستا کولیس خلاق کردم و توانستم به موفقیت دست پیدا کنم.

 

کولیس ساعتی

تقریبا از زمانی که انسانها شروع به ساخت انواع کولیس ساعتی جهت اندازه گیری نمودند یک وسیله به نام داخل سنج را برای مشخصی ابعاد شیهای کوچک نیز طراحی کرده تا در همه موارد با اندازه گیریهای دقیق تر پیش روی نماییم. این محصول مانند انبر دست بوده با دسته میله هایی بلند که در نوک آن دو عدد میله آهنی نیم حلالی جهت اندازه گیری اجسام گرد، مربعی و مستطیلی بوده و با یک میله آهنی جهت پیچ و باز کردن دسته کولیس بر وسط آن نصب شده است که دو طرف دسته را بهم می چسباند.

کولیس داخل سنج یک ابزار قدیمی بوده و درصد خطایی آن کاملا واضع است. دقت نمایید که در زمان استفاده از این محصول به دلیل وجود دو دندان در نیم حلال پایین و یک پیچ بزرگ در بالای آن، بعد از عبور شی جهت اندازه گیری، به آن اصلا فشار نیاورید، زیرا هم خطای بالا را نشان داده و هم موجب آسیب به جسم می گردد.

 

کولیس دیجیتال

یکی از دقیق ترین ابزاری که با درصد خطای بسیار پایین، اندازه های میلیمتری را به ما نشان می دهد، کولیس دیجیتال بوده که بر روی صفحه سلکتور آن را به نمایش می گذارد. برای اندازه گیری بعضی از شیهای بسیار حساس با هر جنسی مثل چوب نیازمند یک ابزار بسیار دقیق هستیم تا با درصد خطایی تقریبا صفر آن را ساخته و دست مشتریان برسانیم که امروزه از جدید ترین نوع کولیس استفاده کرده که یک صفحه دیجیتالی جهت نشان دادن اعداد و ارقام بسیار دقیق تعبیر شد که بعد از انجام آزمایشات بیشتر و تغییرات در روند ساخت آن، خطا را به حد میلیمتری رسانده اند تا یک جسم بسیار دقیق را تحویل مشتریان بدهند.

این نوع محصول دارای یک قطعه جهت کار کرد صفحه بوده که مانند حافظه عمل می کند و برای روشن شدن یک باتری ساعتی در پشت آن نصب نموده و در زمان اتمام به راحتی قابل جا به جایی است.

12

کولیس پایه دار

روشهایی برای خواندن اعداد و خطای کولیس پایه دار وجود داشته که ابتدایی ترین آنها، پیاده سازی روی کاغذ کرافت است، شما با قرار دادن خط کش بر بالای کاغذ آچار اعداد را به ترتیب نوشته و صفر خط کش را در گوشه برگه قرار دهید تا درصد خطای آن بالا نرود. زمان استفاده از کولیس حتما شی را جوری تنطیم نمایید که صفر آن در گوشه قرار گرفته تا درصد خطای آن کاهش یابد، زیرا این نوع ابزارها معمولا به دلیل لرزش دست و مقداری تکان خوردن بدن باعث اشتباه در اندازه گیری شده و حال با تنظیم نکردن صفر بر سطح شی، این نوع خطا را چند برابر می شود و شما بعد ساخت وسیله مورد نظر تازه متوجه کجی و منظم نبودن قطعات بر روی هم دیگر می شوید.

32

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xoxew