پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 07:59
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31523

یک قدم به رسیدن قله موفقیت فاصله دارید

کافیه چشمان خود را خوب باز کنید تا ببینید فاصله تان تا موفقیت خیلی کوتاه است با دیدن افرادی مثل من که این راه را به سختی پیدا کردم و الان اینجا هستم تا تجربیاتم را دراختیارتان بگذارم تا شما این سختی را متحمل نشوید من با فروش اسکوتر به شیوه ایی جدید و خارق العاده به ثروتی عظیم رسیدم و در حال حاضر می توانید چند نمونه از اسکوتر ها را مشاهده کنید.

اسکوتر بزرگسال

این نوع از اسکوترها (برقی) اوایل در طرح های دسته دار چیزی شبیه به اسکوتر بزرگسال های ۲ چرخ تولید و روانه بازار شد. اما با این تفاوت که با نیروی برق به حرکت درمی آمدند و نفر تلاشی در جهت حرکت اسکوتر انجام نمی داد. در حال حاضر نوعی دیگری از اسکوتر های برقی تولید و روانه بازارها می شوند که که فاقد دسته، و بیشتر شبیه به یک برد هستند که برای حرکت با آنها، توانایی درکنترل و تعادل نقش اصلی را ایفاء می کند.

این نوع اسکوترها بوسیله باتری های لیتیومی شارژی که قابل تعویض می باشند به حرکت درمی آیند که در هنگام سواری با آن فرد از نظر جسمی درگیر نمی شود.

 

اسکوتر کودک

اسکوتر ساده بچه‌گانه به‌عنوان یک سرگرمی و تفریح و همچنین لذت یک سواری عالی را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد. استفاده از اسکوتر کودک فواید بی‌شماری دارد. از بهبود تعادل، هماهنگی و مهارت‌های خوب حرکتی گرفته تا کمک به اعتمادبه‌نفس کودکان. انواع اسکوتر کودک و نوجوان شامل مدل‌های اسکوتر چهارچرخ، اسکوتر سه‌چرخ، اسکوتر دوچرخ، اسکوتر چرخ بزرگ ویژه بزرگسالان، اسکوترهای حرفه‌ای Stunt و اسکوترهای برقی می‌باشند. هرکدام از این محصولات در انواع برندهای معتبری چون اسکوتر میکرو، اسکوتر شیائومی، اسکوتر پرو اسپرتز، لاین من، اسکوتر رجال و برخی برندهای دیگر عرضه شده‌اند.

کودکان ۲ تا ۴ ساله از آنجایی که در مرحله فراگیری راه رفتن قرار دارند، نیازمند اسکوتری هستند که به تواند ثبات بیشتری در حرکت آنان پدید آورد. از این روی اسکوترهای ۳ چرخ می تواند گزینه مناسبی برای این دوره سنی باشد. این نوع  علاوه بر ثبات بالا از سرعت بسیار کمتری نیز برخوردار هستند. طراحی این اسکوتر ها به گونه ای است که که در قسمت عقب دارای ۲ چرخ و در قسمت جلو ۱ چرخ قرار داده شده است. میزان تعادل بالا و امنیت را می توان مهمترین مزیت این نوع اسکوتر برای این رده سنی دانست.

53434

 

اسکوتر

Scooter از جمله ابزارهای است که حس هیجان و نشاط را در کودکان و حتی بزرگسالان بر می انگیزد. اسکوترها به طور معمول در دو نوع، مخصوص کودکان و بزرگسالان در مدل های متنوع توسط کمپانی های مختلفی طراحی، تولید و روانه بازار می شوند. اسکوترهای مخصوص کودکان در اصل با هدف افزایش اعتماد به نفس و بهبود توانایی حرکتی، ورزش و سرگرمی و حتی زمینه ای برای یادگیری دوچرخه سواری در آینده نزدیک برای کودک طراحی شده اند.

امروزه کاربری Scooter ها تنها به تفریح و سرگرمی خلاصه نمی شود بلکه برای برخی از افراد حکم ابزاری برای تردد درون شهری، به جای استفاده از ماشین و کاهش آلودگی به شمار می آید. اغلب والدین تمایل دارند که برای فرزندانشان اسکوتر سواری را تجربه کنند اما آگاه نیستند که چه نوع اسکوتری با توجه به سن، اندازه و .. برای کودکشان مناسب است.

4234322

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkpwz