پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 07:52
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31516

بی دردسر به درآمدی تضمینی و همیشگی برسید

برای پول درآوردن به دنبال راه های عجیب و غریب نباشید من در اینجا به شما می گویم که چگونه می توانید بدون دردسر به درآمدی تضمینی برسید و موفق شوید با انجام شغلی که من انتخاب کردم و توانستم با انواع اسکوتر ها به این موفقیت برسم و در اینجا به شما چند نمونه اسکوتر را معرفی میکنم و اگر علاقه مند بودید تا بیشتر بدانید و آگاهی به دست بیاورید و به صورت کاملا رایگان این کار را یاد بگیرید با من همراه باشید.

اسکوتر برقی

از طرفی لذت استفاده از اسکوتر برقی هوشمند برای طی کردن مسافت‌های بیشتر در مدت‌زمان کم خود به‌نوعی می‌تواند به‌سلامتی ریه‌ها برای کاهش میزان تماس با آلاینده‌های زیست‌محیطی کمک‌کننده باشد. اسکوتر برقی در مدل‌های مختلفی چون (FSPEED)، شیائومی، اسمارت بالانس (SMART BALANCE)، (SEGWAY)، (AIRWHEEL) و غیره خواهند بود.

اسکوترهای برقی دارای چرخ های بزرگتر و وزن بیشتری نسبت به سایر اسکوترها هستند. از این روی از مقاومت بالا و به تبع قیمت بالاتری نیز برخوردارند.

به لطف موتورهای دوگانه ۲۵۰ واتی، Unagi Model One به راحتی و با سرعت دو برابر اسکوترهای دیگر می‌تواند از تپه‌ها بالا برود. برای عبور در جاهایی که شیب ندارند می‌توانید فقط از یک موتور استفاده کنید. استفاده همیشگی از هر دو موتور باعث خالی شدن سریع‌تر باتری می‌شود. Unagi همچنین یک صفحه نمایش عالی دارد و به اندازه کافی روشن است که حتی در نور روز به راحتی قابل مشاهده باشد.  همچنین کنترل‌های بصری و بوق بلند آن خوشایند است. چراغ‌های جلو و  عقب هم دارد که وقتی ترمز می‌زنید به سرعت چشمک می‌زنند.

 

اسکوتر کودک

معمولا استفاده از اسکوترهای ۲ چرخ برای کودکان بالای ۷ سال توصیه می شود. این نوع از اسکوتر کودک ها برای کودکانی که توانایی خوبی در حفظ تعادل خود دارند مناسب است. در ساخت این نوع اسکوتر فلز بکار می رود و به تبع از تحمل وزن بالاتری نیز برخوار خواهند بود. و این امکان را برای  مهیا می کند که با سرعت بیشتری با آن حرکت کند. اگر فرزند ۵ تا ۱۰ سال دارید اسکوتر های ۲ چرخ  می توانند گزینه مناسبی برای استفاده فرزندتان باشد.

بچه های نوجوان با توجه به گروه سنی که دارند (۱۲ الی ۱۵ سال) می توانند از اسکوترهای ۲ چرخ، الکترونیکی، و حتی از اسکوترهای T شکل و یا Stunt استفاده نمایند. اسکوترهای T شکل اختصاصا برای نوجوان طراحی شده است. این نوع از اسکوترها فاقد تکیه گاه هستند و معمولا به صورت تک چرخ تولید و روانه بازارها می شوند و بیشتر برای اسکوتر سواری حرفه ای در پیست های مخصوص و اجرای حرکات نمایشی (Stunt) مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

654

 

اسکوتر بزرگسال

اسکوترهای برقی دارای چرخ های بزرگتر و وزن بیشتری نسبت به سایر اسکوترها هستند. از این روی اسکوتر بزرگسال از مقاومت بالا و به تبع قیمت بالاتری نیز برخوردارند. باتری های بکار رفته در اسکوترهای برقی نسبتا سبک وزن هستند و در مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت بوسیله برق شهری کاملا شارژ شده و مقدار گنجایش باتری ها بر مبنای مقدار آمپر، ساعت و گاها میلی آمپر معرفی شده و بر مدت زمانی که می توانند اسکوتر را به حرکت در آورد نقشی کلیدی دارند. کیفیت، سایز، وزن، و نوع چرخ در میزان سرعت یک اسکوتر برقی امری بسیار مهم و تاثیرگذار است. سیستم ترمز یکی دیگر از نکات مهم در خرید یک اسکوتر برقی است که باید مورد توجه قرار گرفته شود. با توجه به مقدار سرعت اسکوتر و احتمال بروز حادثه باید اسکوتر از سیستم ترمز جلو و عقب برخوردار باشد.

8676

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9yg6