شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 04:29
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31488

پول درآوردن به روتین روزانه ام تبدیل شده بود

بعد از اتمام درسم به دنبال یک راه میانبر برای رسیدن به ثروت بودم که شانس به من روی آورد و با کالای پرشکی نظیر اتوسکوپ آشنا شدم و فعالیتم را در این حوزه شروع کردم و دیری نگذشت که پول درآوردن برایم به آسان ترین کار دنیا تبدیل شد. روپوش پزشکی نیز از جمله محصولات سود آور برایم بود.

اتوسکوپ دیجیتال

اتوسکوپ‌های تصویری از این مزیت برخوردارند که می‌توانند غشای تمپان پرده گوش را به‌صورت بزرگ‌تر نشان دهند و در نتیجه نمای بزرگ‌تر و دقیق‌تری از ساختارهای ظریف مجاری گوش در اختیار پزشک معالج قرار می‌دهند. طبیعتاً هرچه دستگاه اتوسکوپ دیجیتال امکانات بیشتری برخوردار باشد تشخیص پزشک برای درمان هم بهتر خواهد بود. میانی را به عهده دارد و این وسیله همواره همراه پزشک معالج است؛ اگر این موارد را احساس کنید، پزشک معاینه گوش با اتوسکوپ را انجام می دهد:

گوش درد، عفونت گوش، از دست دادن شنوایی، در گوشهایتان زنگ می زند، سایر علائم مربوط به گوش، آسیب به سر، عفونت های مزمن گوش، لاله گوش سوراخ شده

به طور معمول ، مجرای گوش به رنگ پوست است و لاله گوش به رنگ خاکستری روشن یا سفید مرواریدی است. نور باید از لاله گوش سالم منعکس شود. ممکن است مقداری از مخاطِ گوش زرد یا قهوه ای نیز داشته وجود داشته باشد که ضرری ندارد.

این معاینه می تواند مختصری ناخوشایند و در مواردی که فرد به عفونت گوش مبتلا باشید کمی دردناک باشد. در ابتدا پزشک مربوطه، ابتدا یک اسکولوم متناسب با قطر مجرای گوش انتخاب کرده و آن را به اتوسکوپ متصل می کند.

 

اتوسکوپ

برای معاینه کانال گوش خارجی و پرده صماخ سر بیمار باید از معاینه کننده برگردانده شود؛ معاینه کننده اتوسکوپ را در یک دست نگه می دارد و با دست دیگر لاله گوش بیمار را به عقب و بالا و کمی به طرف بیرون می کشد این کار سبب راست شدن کانال گوش در بزرگسالان می شود و به معاینه کننده اجازه می دهد تا پرده صماخ را رویت کند.

اسپکولوم به آرامی و آهستگی در داخل کانال گوش قرار داده می شود معاینه کننده چشم خود را به عدسی اتوسکوپ نزدیک می کند و کانال گوش و پرده صماخ را مشاهده می نماید.

از آنجا که قسمت دیستال کانال گوش استخوانی است و بوسیله یک لایه حساس اپی تلیوم پوشیده می شود، کمترین فشار اضافی ممکن است موجب بروز درد شود. هرگونه ترشح، التهاب، یا جسم خارجی در کانال گوش خارجی باید مور توجه قرار گیرد.

بی

 

روپوش پزشکی

درواقع یک بیمارستان با توجه به مسئولیت ها و شرح وظایف کاری مختلفی که دارد از انواع لباس فرم و لباس کار برای پرسنل خود استفاده میکند.

در زیر به انواع لباسهای مورد استفاده در یک بیمارستان اشاره میکنیم با ما همراه باشید

لباس بیمار، لباس فرم پرسنل،لباس مخصوص اتاق عمل، لباس خدمات، روپوش پزشکی، لباس بارداری، پارچه ملحفه

برای لباس بیمار معمولا از پارچه های تترون و ترگال استفاده میشود برای بیماران آقا از رنگ آبی و برای بیمارهای خانم از رنگ صورتی استفاده میشود . همچنین گرماژ عمده برای پارچه بیمار از ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۷۵، ۱۸۰ می باشد لباس بیمار هم به چند دسته تقسیم میشود مانند لباس کودک و لباس نوزادی و همچنین لباس بارداری که هرکدام فرم و پارچه مخصوص خودش را دارد. تترون شاید پرمصرف ترین پارچه مراکز رمانی باشد که هر سال متراژ بالایی از آن با شرایط خاص تولید، توسط کارخانجات نساجی تهیه می شود.

تولیدی های پوشاک به خوبی قادر به تشخیص تترون مرغوب از نوع بی کیفیت آن هستند. اما تاکید می شود همان طور که گفته شد، در خرید عمده به ضد آب ژاول بودن و بدن نما نبودن توجه ویژه داشته باشید. زیردست خوب و لطافت پارچه تترون بیمارستانی از مهمترین سنگ محک های کیفیت آن محسوب می شود.

لب

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9yor