پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 06:01
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31397

در بیست سالگی کسب وکار خودم را راه اندازی کردم

با توجه به شرایط اقتصادی کشور که جوانان به دنبال کار هستند تا بتوانند آینده خود را تضمین کنند من با بررسی تمامی کسب و کار ها کسب و کار در حوزه محصولات آرایشی را راه اندازی کردم که در ادامه بیشتر باآنها آشنا خواهیم شد.

رژ لب جامد

لوازم و مواد آرایشی برای خانمها اهمیت زیادی دارد که یکی از پر استفاده ترین آنها می تواند مربوط به رژلب جامد خوب قرمز قهوه ای باشد در حقیقت استفاده از رژلب باعث زیبایی رنگ لب می شود و برخی از آنها محتوی ترکیبات خیلی خوبی هستند که برای نرم شدن لب و جلوگیری از ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن آن مفید هستند.

رژلب جامد در رنگهای متنوعی موجود است که به عنوان یکی از محصولات آرایشی مهم کاربرد خیلی زیادی دارد و آرایش کردن بدون استفاده از یک رژلب مناسب معنایی ندارد و بهتر است همیشه رنگی از آن را استفاده کنیم که با رنگ پوستی که داریم هماهنگی داشته باشد.

رژلب در دو نوع مات و براق وجود دارد که انواع مات آنها وقتی استفاده می شوند رنگ ماتی دارند اما انواع براق رنگی درخشان دارند و از فاصله های دور هم قابل مشاهده هستند و افراد باید نوعی از آنها را استفاده کنند که مناسب باشد تولید و بسته بندی رژلب به گونه ای می باشد که استفاده از آن خیلی راحت می باشد و معمولا با چرخش جلد بسته بندی آنها مواد رژلب به قسمت بالا می آید تا بتوان از آن استفاده کرد.

 

رژ گونه مایع

فلسفه استفاده از رژ گونه مایع برجسته سازی استخوان گونه و رنگ بخشی به صورت و طبیعی جلوه دادن رنگ یکدست پوست پس از استفاده از کرم پودر است اما همان طور که پیشتر عنوان شد بهتر است قبل استفاده از رژ گونه به تناسب آن به نوع پوست و رنگ پوست و دیگر ویژگیهای آناتومیک چهره خود توجه داشته باشید. یکی از نکات مهمی که در انتخاب رژ گونه باید به آن توجه داشته باشید.

تناسب آن با رنگ پوست شما است همان طور که مستحضر هستید رنگ پوست انسان از سه حالت روشن، متوسط و تیره خارج نیست که البته این سه رنگ پوست طیفهای بسیاری را شامل می شود که در این مطلب معیار ما این سه رنگ تیپیک می باشد.

ثضص

 

رژ لب مایع

محصولات بهداشتی و آرایشی بهترین لوازم برای خانومها و دختران به حساب آمده که از آن استفاده بسیاری می گردد و رژلب مایع براق نیز از نوع مایع در رنگهای مختلف و خاص مانند چای سبز تولید شده که بر روی لبهای شما یک مایع چرب و جذابی را ایجاد می نماید که باعث درخشندگی صورت و چهره می گردد.

حدودا نزدیک به پنج هزار سال قبل رژ لب توسط یک مردی اختراع و در همان دوران توسط مردان و زنان از آن استفاده می شد که یک جنس بسیار زیبا در قالبی نایلونی بوده و با مالش بر روی لبهای خود یک ظاهری زیبا و دل نشین می ساختند و مردان برای نمایش نماد و شهرت کشور خود آن را به رنگهای مختلف بر روی لب و چشمان خود می کشیدند.

این محصول در اوایل تولید به رنگهای قهوه ای، مشکی و قرمز بوده که به صورتهای مختلف از گل و گیاهان شیره تهیه و با جوشاندن گل و گیاه یک رنگ طبیعی به وجود آمده و با ترکیب چند رنگ به این محصول دست پیدا می کردند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bwxj