شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 06:00
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31396

جیب پر پولم را مدیون کسب و کار حوله هستم

جیب پر پول از اهداف همه ماهاست و هر کسی جیبش را از طریق کسب و کارهای مختلف پر پول می کند و من از طریق کار آفرینی در حوزه حوله توانستم در بازه زمانی کوتاه به هرآنچه می خواهم برسم.

حوله

در یک روی حوله یکسری نخ‌های حلقه‌ای شکل قرار گرفته‌اند و در روی دیگر آن پرزهایی به شکل چمن قرار دارند. آن طرفی از حوله که نخ‌ها به صورت حلقه حلقه هستند اصطلاحا گفته می‌شود روی پرزدار پارچه.

حوله در هر دو طرف پرز دارد، اما در یک طرف آن پرزهای حلقه‌ای و در طرف دیگر پرزهای بریده بریده به شکل چمن قرار دارد.

هر طرف حوله کارآیی خاص خود را دارد. رویی از حوله که در آن پرزهای حلقوی قرار گرفته‌اند روی خشن حوله است، به طوری که در هنگام تماس با پوست بدن، احساس زبری بین دو سطح حوله و بدن به شما دست می‌دهد.

اما اگر سطحی از حوله را که در آن پرزهای بریده بریده قرار دارد روی پوست بکشید لطیفی حوله را کاملا احساس می‌کنید.

از سطح دارای پرزهای حلقوی باید برای مواقعی که آب روی پوست بدن شما خیلی زیاد است (بعد از حمام یا شنا) استفاده شود.

 

حوله استخری

در هنگام خرید حوله استخری به اتیکتی که در داخل حوله دوخته شده است دقت کنید، باید عبارت 100 درصد cotton روی آن نوشته شده باشد.

حوله‌ها انواع مختلف دارند. حوله حمام، حوله شنا، حوله لباسی، حوله پالتویی و حوله آشپزخانه.

حوله بهتر است طرح‌دار نباشد. سعی کنید حوله‌هایی که فقط یک رنگ دارند را خریداری کنید.

حوله باید نه زیاد ضخیم و نه زیاد نازک باشد. نازکی بیش از حد، خاصیت جذب آب از روی پوست را کاهش می‌دهد و ضخامت بیش از اندازه آن نیز باعث می‌شود حوله استفاده شده دیر خشک شود.

حوله را در هنگام استفاده زیاد روی پوست حرکت ندهید. حوله در هنگام تماس با بدن شما مانند جاروبرقی عمل می‌کند با این تفاوت که به جای هوا، قطرات ریز آب روی سطح پوست شما را مکش می‌کند.

6

 

حوله تبلیغاتی

حوله سفارشی تبلیغاتی مسیری بسیار عالی در جهت افزایش مشتری می باشند. زمانی که حوله تبلیغاتی یک کسب و کار در جامعه و در دسترس عموم افراد قرار می گیرند، همیشه در ذهن مردم باقی خواهند ماند و نتیجه این است که احتمال خرید محصولات کسب و کار مربوطه را افزایش دهند. هدایای تبلیغاتی یک نوع بازاریابی ظریف و موثر می باشند بدون اینکه مشتری را تحت فشار برای خرید قرار دهند.

یکی از مهم ترین عوامل ارتباط با مشتری ایجاد یک پایگاه امن برای وی است که بداند همیشه می تواند بر روی محصولات شما حساب کند. یکی دیگر از نتایج این کار این است که مشتری بیشتر راغب می شود محصولات شما را به نسبت رقبایتان خرید کند. از طرفی هم حوله یک نقش ضروری در خانواده دارد و اهدای آن به مشتری باعث می شود تا همیشه در ذهن خود جایی برای کسب و کار شما داشته باشند.

765

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rjxd