شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 05:55
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31394

پولسازی را در حوزه کیف پیدا کردم و ثروتمند شدم

پولسازی و بدست آوردن پول خواسته همه افارد می باشد اما چه کسب و کاری انتخاب کنیم که بتواند مسیر مارا کوتاه تر کند من با نگرش به بیشتر مشاغلی شغل خود را در زیمنه کیف آاز کردم و توانستم به ثروت مورد نظرم برسم. در ادامه به بررسی انواع کیف می پردازیم.

کیف چرم

یکی از کیفهای که معمولا مورد پسند بیشتر بانوان و آقایان قرار دارد کیف چرم خارجی می باشد که در مدلها و رنگهای متنوع در بازار وجود دارد. این مدل کیفها در ابعاد و سایزهای متنوعی قرار دارند و حمل و جا به جایی آنها بسیار راحت می باشد و همین موضوع باعث شده است تا همانند کیف پول چرم طبیعی از پر کاربردترین نوع کیفها به شمار رود.

سپس برای دوخت این محصول از پارچه های با کیفیت و همچنین بادوام استفاده کرده اند و به همین دلیل از ظرافت خاصی برخوردار می باشد پیشنهاد ماهم به شما برای خریدی آسان و مطمئن مراجعه به نمایندگیهای فروش ما در سراسر کشور است در این مراکز فروشندگان با تجربه ما راهنماییهای لازم را برای انتخاب بهترین کیف چرم به شما ارائه می دهند با ما همراه باشید.

 

کیف کمری

در تولید کیف کمری جنش مش، سبک و نرم بودن در اولویت قرار دارد که افراد با توجه به سلیقه خود می توانند آن را انتخاب کنند و اگر برای مصارف روزمره و یا در کنار سواحل و پارکها را در نظر دارید با توجه به رنگ بندیهای زیاد و ظاهری زیبا گزینه مناسبی می باشد. یکی از انواع دیگر که به عنوان کیفهای خاص محسوب می‌شود.

از جنس بوم می‌باشد که تهیه شده از کرباس است و در واقع بوم یک نوع بافندگی می باشد نه نوعی پارچه خاص که اغلب از جنس نخ پنبه یا کتان ساخته شده و به سبک ساده و کلاسیک طراحی شده است.

جنس کیفهای بوم دارای انعطاف زیاد و ضد آب می باشد که برای مصارف روزانه و یا زمانی که نیاز دارید از یک کیف بسیار سبک استفاده نمایید گزینه صحیحی خواهد بود، در مد و فشن از این نوع کیفها به علت رنگهای متنوع و سبکی آن استفاده می نمایند.

54

 

کیف و کفش

برخی از اقلام پوشیدنی اگر با هم هماهنگ باشند خیلی بهتر می باشد و جلوه بسیار خوب و زیبایی ارائه خواهد نمود. به عنوان مثال اگر کیف و کفش و کمربند شما هر سه از جنس مثلا پوست سالامبور و هر سه از یک طرح باشد جذابیت خاصی برای شما می سازد و البته شخصیت شما را هم یک فرد متفاوت نشان خواهد داد. ما به شما خرید کیف و کفش از جنس سالامبور را پیشنهاد می کنیم پس شاید بهتر باشد بدانید سالامبور از چه طریقی بدست می آید و چگونه ساخته می شود. مراحل تولید سالامبور بسیار سخت و تخصصی می باشد و برای تبدیل پوست گاو به یک سالامبور با کیفیت باید کارهای زیادی صورت بگیرد. به طور کلی می توان گفت سالامبور از 3 مرحله تشکیل می شود که شامل دباغی، آماده کردن پوست و کراستینگ نمودن آن می باشد. این مراحل برای همه پوستها و چرمها انجام می شود ولی برخی از پوست با توجه به نوع خاص آنها مراحل بسیار زیادی را باید تجربه کنند که کمی متفاوت تر است.

 

4322

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yja7j