دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 05:52
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31393

پول را با روسری به خودم گره زدم

من تواناییی بالایی در کسب ثروت هستم. ورودمن به حوزه روسری زندگی ام را متحول کرده و توانسته ام موفقیت را کسب کنم. اکنون میخواهم این حوزه را به شما عزیزان در ادامه مطالب معرفی کنم.

روسری کشمیر

در حقیقت اصالت پارچه روسری کشمیر به موی بز کشمیر می باشد و با پشم گوسفند متفاوت است و به خاطر این که بزهای کشمیری در منطقه ی هیمالیا می باشند و دسترسی به آنها برای همه افراد در دسترس و ساده نیست. برخی از افراد از پشم بزهای دیگر نیز برای این امر استفاده می‎کنند، ولی پارچه ‎هایی که از پشم بز کشمیر اصل تولید می شوند همانند پارچه ترمه ابریشم گران تر اند. شال و روسریهای کشمیری علاوه بر زیبایی، ظرافت و لطافتی که دارند از استحکام و سبکی خوبی هم بر خوردارند و معمولا به عنوان یک عایق قوی عمل می کنند و کیفیتی درجه یک و بی ‌نظیر هم دارند و به علت طبیعی بودن شان با پوست انسان سازگار اند و ایجاد حساست نمی کنند. روسری از محبوب ترین و متنوع ترین پوشاک نزد بانوان می باشند و روسری نگین ظفر نیز با ارائه ی محصولاتی شیک و کاربردی توانسته است از بازار فروش خوبی برخوردار شود. روسریها دارای انواع و اقسام و مدلها هستند از جمله روسری حریر، روسری نخی، روسری ساتن ابریشم، روسری ابریشمی و اجناس مصنوعی و نایلونی. شال و روسریهای حریر معمولا بسیار نازک و سبک می باشند و برای فصل تابستان بسیار مناسب اند، همچنین این نوع روسریها معمولا برای مجالس و مهمانیها مناسب می باشند. حریرها نیز دارای انواع مختلفی می باشند از جمله حریرهای کریشه، نخی و غیره که حریرهای کریشه بسیار نرم هستند، اما ممکن است که خیلی زود نخ کش یا خراشیده شوند.

 

روسری انگلیسی

خانمهای محجبه و شیک پوشی که به زیبایی روسری انگلیسی خود اهمیت می دهند می توانند از روسری عربی استفاده کنند که این روسری در زیر چادر مجلسی نمای بسیار زیبا و شیکی دارد. در این روزها با مشاهده تقاضای روسری، به راحتی تضمین کرد که تقاضای روسری در سالهای آینده بیشتر خواهد شد به همین دلیل طرحهای روسری که روز به روز در حال هستند، تقاضا همچنان اضافه خواهد شد. روسریهایی که از پارچه ترمه ابریشم هستند دارای ماندگاری بالا بوده و نسبت به سایر روسریها گرانتر و با ارزش تر است، از دیگر ویژگیهای این پارچه نرمی، سبکی و زیبایی خیره کننده آن است. پارچه ابریشمی به راحتی اتو می شود و برای مجالس و مکانهای رسمی ایده آل است و این نوع روسری برای هر چهار فصل مناسب می باشد، در ضمن ابریشم توانایی حفظ رطوبت در پوست و مو را دارد، علاوه بر این به دلیل خواص ضد حساسیتی که دارد برای افرادی که پوست حساس دارند فوق العاده است.

432

 

شال اشکی

شال اشکی جنسهای متفاوتی دارند شال نخی که اصلی‌ ترین نوعشان است و بیشترین طرفدار را در بین شالها دارد و یکی از پرکاربردترین پوششها در میان خانمهاست و تقریباً همه خانمها شال نخی مشکی را در میان لباسهای خود دارند. شال درگذشت به‌معنای پارچه ‌ای پشمی بود که در شهرهای کرمان، مشهد و خلخال بافته می‌ شد و بیشتر برای بافت لباسهای زمستانی و پالتو از آن استفاده می ‌شد اما امروزه شال به ‌عنوان پارچه ‌ای شناخته شده‌ است که در طرحها و رنگهای مختلف یافت می‌ شود و معمولاً دختران برای پوشش سر از آن استفاده می‌ کنند چرا که نسبت ‌به روسری اسپرت‌تر است.

123

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xo96q