پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:35
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31266

راه اندازی کسب و کار یک هنر است که من به شما آموزش می دهم

اصلا مهم نیست که چه میزان سرمایه دارید حتی با کمترین سرمایه هم می شود کسب و کار راه انداخت من با الگو گرفتن از زندگی افراد ثروتمند و دنبال کردن عملکرد آن ها توانستم برای خودم کسب و کار پر سودی راه اندازی کنم که حتی در خواب هم نمی دیدم که بتوانم برای خودم کسب و کاری داشته باشم و اینقدر بتوانم از آن درآمد کسب کنم به همین دلیل می خواهم این هنر را به شما هم آموزش بدهم پس با من همراه باشید.

درب

همان طور که از نام این درب پیداست ضد سرقت هستند این دربها معمولا چوبی یا فلزی هستند و در ورودی خارجی ساختمان استفاده می شوند اما امروزه با بالا رفتن امنیت دربهای ساختمان از این مدلها در قسمتهای داخلی ساختمان هم استفاده می شود در این مقاله با در نظر گرفتن جنسهای چوبی درب ضد سرقت به بررسی ویژگیهای آنها می ‌پردازیم.

امروزه جهت بالا بردن امنیت و ایمنی ساختمانها مخصوصا در شهرهای بزرگ استفاده از دربهای فلزی بسیار رایج شده است این دربها با استراکچر خاصی که برای آنها طراحی شده است دارای سیستم ضد سرقت ویژه ای هستند و با امنیت بالا تولید می شوند.

اوایل ساخت این ‌مدل دربها فقط از نوع فلزی ساخته می شد و طبیعتا انواع فلزی درب ضد سرقت علاوه بر مزایایی که دارند یکسری مشکلات هم به وجود می آورند.

 

درب فایبرگلاس

مزیتی که دربهای فایبرگلاس نسبت به انواع درب فلزی دارند این است که در ‌انواع  درب فایبرگلاس به‌ راحتی می توان طرحهای مختلف را روی آن اجرا کرد و به دلیل سبک تر بودن استفاده از آنها در ساختمانهای اداری بسیار مناسب تر است از لحاظ قیمت نیز می توان تنوع زیادی را در آنها مشاهده کرد اما به طور کلی می توان گفت که دربهای فلزی به دلیل استفاده از مقادیر بالای فلز در ساخت آنها دارای قیمت بالا تری نسبت به انواع چوبی هستند.

با توجه به خصوصیات بالایی که درب ضد سرقت دارد باعث برقراری امنیت بیشتر ساختمان می شود این دربها معمولا فلزی یا چوبی هستند که بستگی به مکان ‌مورد استفاده می توان از هر کدام از این انواع استفاده کرد ایجاد امنیت بیشتر و یا کمتر نیز بستگی به کیفیت درب مورد نظر دارد.

345

 

درب فلزی

اصلی ترین ملاک در خصوص درب فلزی ساختمان کیفیت آن می باشد به همین دلیل تولید کنندگان علاوه بر طراحی سیستم ضد سرقت در دربهای چوبی جدید، افزایش کیفیت آنها را نیز مورد توجه قرار می دهند به گونه ای که ایجاد سیستم ضد سرقت باعث نشود که کیفیت محصول کاهش پیدا کند این موضوع در دربهای چوبی بیشتر مشهود است.

در انتخاب درب ورودی ساختمان ضد سرقت، استحکام و‌ مقاومت بسیار ‌مهم است دربهای ضد سرقت چوبی هم‌ از لحاظ کیفیت و‌ زیبایی بسیار مورد توجه خریداران قرار دارد.

قفلهای مورد استفاده در این دربها هم نکته قابل توجهی است که در خرید دربهای چوبی تاثیر گذار است هر‌ چقدر قفلهای مورد استفاده محکم و زیبا باشند در افزایش کیفیت و طول عمر‌ درب چوبی تاثیر بیشتری می‌ گذارد. قفلهایی که بر روی دربهای ضد سرقت تنظیم ‌می شوند.

65

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbzzy