جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:33
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31265

داستان واقعی من را درباره پولدار شدن بشنوید

من هم مثل همه مردم عادی پولدار شدن را خیلی سخت و دشوار می دیدم و فک می کردم برای فردی مثل من که بی تجربه هستم این رویا دست نیافتنی است تا اینکه به یاری خدا توانستم در مسیر خرید و فروش درب های ساختمانی قرار بگیرم و به سود بالای دست پیدا کنم با قاطعیت می توانم بگویم الان یک فرد بسیار پولدار هستم که بر خلاف تصور مردم خیای راحت به این امر دست پیدا کردم.

درب ورودی

مخصوصا در ساختمانهایی که رفت و‌ آمد در آنها زیاد است مشکل اصلی درب ورودی که با طراحی سیستم ضد سرقت تولید شده اند سنگینی و استفاده سخت از آن است.

به همین دلیل تولید کنندگان مجاب شدند تا با طراحیهای زیبا انواع مختلف دربهای چوبی ضد سرقت را نیز تولید کنند و‌ امروزه پر کاربرد ترین دربها در ساختمانهای بزرگ و کوچک می ‌باشد.

در ابتدا شاید فکر ‌کنید که استفاده از درب ضد سرقت چوبی فقط برای اتاقهای داخلی ساختمان به کار می رود اما امروزه با گسترش راه های حفظ و نگهداری این دربها، از آنها در ورودی خارجی ساختمانها هم استفاده می شود که‌ دلیل آن پیشرفتهای چشم ‌گیری است که در عرصه تولید و طراحی دربهای ضد سرقت صورت گرفته است.

به طور مثال برای محافظت از دربهای ضد سرقت چوبی در مقابل رطوبت و گرما لایه و روکشی از مواد پی وی سی برای پوشش آن در نظر‌ می ‌گیرند که این روکش با خواصی که دارد ویژگی ضد آب و‌ رطوبت بودن را برای درب به وجود می آورد همچنین باعث مقاومت نسبی در برابر حرارت نیز می شود.

 

درب فلزی

هر کدام از جنسهایی که برای ساخت درب فلزی استفاده می شود دارای انواع متعددی هستند و بر اساس کیفیت نیز قیمت گذاریهایی روی آنها انجام می شود.

ایجاد سیستم ضد سرقت در دربهای چوبی ساختمان باعث به‌وجود آمدن امنیت بیشتر در مکانهای مختلف شده است این دربها اگر با جنس چوب روسی طراحی شوند در داخل قابهای فولادی خاصی قرار داده می شوند تا درب چوبی را محکم‌ در داخل ساختمان قرار دهند فرم‌ دهی این چارچوبها هم به وسیله دستگاه های خاصی‌ می باشد.

به صورتی آن را طراحی می ‌کند که این چارچوب به عنوان بدنه ای محکم عمل می کند که درب چوبی روی آن سوار می شود.

بلا

 

درب فایبرگلاس

البته باید این ‌نکته را در نظر داشته باشید که هر درب فایبرگلاس ضد سرقتی امنیت کاملی که شما ‌مد نظر دارید ایجاد نمی کند پس برای خرید دربی مناسب و‌ مقاوم که بتواند امنیت ساختمان شما را در هر شرایطی حفظ کند و‌ سالها د‌وام داشته باشد نیاز به رعایت نکاتی درباره خرید آن هستید.

زیرا شما یکبار برای همیشه می‌ خواهید درب ضد سرقت خریداری کنید و‌ از این رو انتخاب بهترین گزینه بسیار حائز اهمیت است.

پیش از هر نوع خریدی در ابتدا لازم است تا مرجع خرید مناسبی انتخاب کنید زیرا مراکز معتبر و اصلی توزیع دربهای ضد سرقت به طور مستقیم محصولات با کیفیتی را عرضه می کنند که با قیمتهای مناسب همراه است.

c8d9be22-ff6b-46ac-b22d-الب

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdxxj