شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 09:35
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31126

رویاهایم را در مدت زمان کوتاه تبدیل به واقعیت کردم

اصلا در ذهنم خطور نمی کرد بتوانم زمانی رویاهایم را تبدیل به واقعیت کنم ولی الان رویاهایم را در جلوی خود می بینم و خیلی خوشحالم از این موفقیت هایی که کسب کردم و همه این ها مدیون دوستی هستم که مرا با تجارت آشنا کرد و در ادامه مشتاقم تا شما را با چند نمونه از محصولاتم آشنا کنم.

دماسنج ترموکوپل

دماسنج ترموکوپل دارای مزایای فوق لعاده ای است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.تجهیزاتی که دارای ترموکوپل هستند به راحتی گاز آنها قطع می شود و اگر حین روشن بودن این محصولات باد به آنها بخورد و خاموش شوند از پخش شدن گاز در محیط بسته خانه جلوگیری می شود و ترموکوپل وظیفه قطع گاز را بر عهده می گیرد.

همچنین ترموکوپل در دیگر کوره های حرارتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این کوره ها در فعالیتهای صنعتی نقش مهمی دارند و برای ذوب فلزات مختلف کاربرد دارند.

وجود ترموکوپل باعث می شود که در صورت خاموشی شعله و دیگر مشکلات پیش رو، خود به خود قطع گاز انجام شود و از به وجود آمدن خسارات بعدی جلوگیری شود، این محصولات بسیار ضروری هستند و امروزه مردم همه ترجیح می دهند که وسایلی را خریداری کنند که دارای ترموکوپل باشند.

 

دماسنج جیوه ای

جیوه قرمز در ساخت دماسنج استفاده می شود، که دماسنج جیوه ای قدیمی بزرگ به دلیل این که بازیافت این فلز می تواند پر سود باشد، خرید پر رونقی پیدا کرده است.

از انواع دماسنج جیوه ای می توان به دماسنج جیوه ای پایه ای،  دماسنج جیوه ای کودک، دماسنج جیوه ای دهانی و دماسنج مقعدی، دماسنج آزمایشگاهی جیوه ای و دماسنج جیوه ای اتاق اشاره کرد. علاوه بر ساخت دمای سنج از مصارف متعدد این فلز گران بها می توان به پریزهای جیوه ای، لامپهای مهتابی، فشار سنج کاربردهای الکترونیکی، شیمیایی و برقی اشاره کرد با توجه به کاربردهایی که از این فلز ارزشمند گفته شد برای کار کردن و تجارت پر سود جیوه قرمز مورد بسیار خوبی می تواند با

طة

 

دماسنج

در علم پزشکی اولین و مهمترین چیز برای پزشک اطلاع از دمای بدن بیمار است لذا برای اطمینان از دمای مناسب یا نامتعارف می توان از دماسنج جیوه ای برای بزرگسالان استفاده نمود و دمای بدن بیمار را با دقت یک دهم درصد اندازه گیری نمود و به این ترتیب از وضعیت سلامت بیمار اطلاع کافی به دست آورد. دماسنج جیوه نقره که برای اندازه گیری دمای بدن استفاده می شود دارای نمونه های بسیار مختلفی است و در هر مقطع سنی می توان از نوعی ویژه از این کالا استفاده نمود، اما در مورد افراد بزرگسال می توان با دقت از انواع دماسنج جیوه ای مخصوص بزرگسالان استفاده نمود.

اما بهتر است تا بیمار را در جریان شیشه ای و سمی بودن جیوه درون محفظه قرار دهید تا بیمار رعایت لازم را انجام دهد تا خطری متوجه بیمار نشود.

رط

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dgle