جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 09:32
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31124

یک کسب و کار عالی بدون سرمایه راه انداختم

بعضی ها فکر می کنند که کسب و کار عالی راه انداختن آن هم بدون سرمایه یک کار غیرممکن است و بارها شاهد این بودیم که افرادی که باور داشتن به جایی رسیدن من هم به یک باور قلبی در زمینه تجارت محصولات ایرانی افتادم و الان یک صادرکننده موفق در کشور خود هستم در ادامه خوشحال می شوم همراه من باشید تا چند نوع از محصولات را به شما معرفی کنم.

دماسنج

برای مشخص شدن میزان دمای بدن می توان از ابزاری مانند دماسنج استفاده نمود، اما بهتر است تا کار با دماسنج جیوه ای را به خوبی آموزش دیده باشید تا بتوانید از این ابزار بجا و به موقع و البته درست و صحیح استفاده کنید تا بتوانید دمای بدن بیمار را دقیق اندازه گیری نمایید.

زیرا می دانید که بدن انسان نیاز به حداقل و حداکثر دما برای ادامه زندگی دارد و اگر دما از یک حد استاندارد بالاتر یا پایین تر بیاید بسیار خطرناک و در مواردی ممکن است سبب ایجاد اشکالات جدی در بدن شود.

کار با دماسنج جیوه ای کاری بسیار ساده و آسان است، اما می دانید که جیوه ماده ای بسیار سمی است، لذا هنگام استفاده باید در حفظ و نگهداری دماسنج بسیار دقت نموده تا مبادا دماسنج بشکند، زیرا در این صورت عوارض بسیار زیادی دارد و گاز سمی به سرعت تنفس و جذب بدن شده و خطرات خاص خود را دارد.

 

دماسنج ترموکوپل

امروزه وجود انواع دماسنج ترموکوپل در کاربردهای مختلف ضروری می باشد، آنها با استفاده از استانداردهای جهانی تولید می شوند و دو سر انتهای این محصولات ولتاژ متفاوتی را دارا می باشد، آنها دارای نشان استاندارد و کیفیت کالا می باشند.

برای تولید ترموکوپلها از مواد درجه یک استفاده می شود و طول عمر این کالاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، آنها با مهارت کافی در انواع دستگاه های گرمایشی  قرار داده می شوند و وظیفه قطع جریان گاز را بر عهده می گیرند.

این محصولات بسیار ضروری هستند و سطح بالایی از امنیت را به وجود می آورند، امروزه اکثر وسایل به این ترموکوپلها مجهز هستند و هیچ وسیله ای وجود ندارد که این سطح از امنیت را دارا نباشد، زیرا میزان خرید و فروش بر حسب وجود ترموکوپل صورت می گیرد.

1

 

دماسنج جیوه ای

دماسنج جیوه ای این عنصر قرمز رنگ دارای ۱۱ ایزوتوپ می باشد و ۷ نوع آن دچار فروپاشی نمی شوند و پایدار هستند، که این باعث شده کاربردهای آن افزایش پیدا کند به عنوان نمونه در ساخت جیوه، لوازم الکترونیکی و در دیگر صنایع استفاده می شوند.

جیوه قرمز که به آن سیماب هم می گویند یک فلز براق رنگ، نقره ای و سفید می باشد و تنها فلزی است که به صورت مایع در دمای اتاق می باشد و نسبت به سایر فلزها، رسانای گرمایی آن پایین است ولی در جریان برق رسانای بسیار خوبی محسوب می شود.

جیوه جزو فلزات سنگین می باشد و سنگینی آن حدود ۱۳.۶ برابر آب است. جیوه قرمز در مقایسه با دیگر فلزات، چون رسانایی گرمای آن کم می باشد در ساخت تلفن و تلویزیونهای قدیمی استفاده شده است در محل شروع برای تحریک در تابشهای ترتیتیوم و نوترونی پلوتونیوم از جیوه قرمز استفاده می شود.

4322

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rjqm