شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 09:29
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31122

درآمدم را در حوزه دماسنج افزایش دادم

افزایش درآمد آن هم در این وضعیت و شرایط اقتصادی کار بسیار سختی است اما من این کار را انجام دادم و صاحب کسب و کار خودم هستم شاید برای شما جالب باشد که تجارت مرا به اینجا رسانده است و همه ی این ها را از صادرات محصولاتم دارم درحالی که هیچ تجربه ای نداشتم و حالا می خواهم سه نوع از محصولاتم را برای شما معرفی کنم.

دماسنج جیوه ای

دماسنج جیوه ای دارای جیوه قرمز است جیوه قرمز یا سیماب در مجاورت اکسیژن ایجاد می شود و یکی از ترکیبات جیوه و اکسید جیوه می باشد و مانند سایر ترکیبات جیوه، جیوه قرمز یک ماده سمی می باشد و هیچ گونه اثر شفاف بخشی  ندارد و مصرف آن باعث مسمومیت می شود.

این فلز چون در دمای اتاق تنها عنصری می باشد که مایع است برای ساخت دماسنج استفاده می شود امروزه جیوه قرمز ماده ایی سمی شناخته می شود ولی در گذشته آن را ترکیب غیر سمی می دانستند و برای حفظ سلامتی توسط پادشاهان مصر مورد استفاده قرار می گرفت و می توان گفت این در حد افسانه می باشد و با این همه پیشرفت تکنولوژی و علم دانشمندان نتوانسته اند از ترکیبات جیوه، ترکیبی شفابخش و غیر سمی پیدا کنند.

 

دماسنج

انواع دماسنج جیوه ای مخصوص بیمار با بهترین کیفیت و بسیار عالی با دقت بسیار زیاد تولید و به فراوانی در تمام بازارها در سراسر کشور توزیع شده است تا تمام متقاضیان بتوانند به سادگی از نمونه های این کالا خریداری و استفاده کنند.

اما اگر شما بازرگان محترم و گرامی به انواع این ابزار پزشکی با اهمیت و دقیق در اندازه بسیار زیاد نیاز دارید، توصیه ما به شما خرید و تهیه انواع این محصولات از این سایت است. زیرا بسیاری از تولید کنندگان بهترین ابزار و لوازم خود را با کیفیتی عالی در این سایت بدون واسطه و به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهند داد، بنابر این به سادگی خریدی خوب را تجربه نمایید.

ش

 

دماسنج ترموکوپل

تولید دماسنج ترموکوپل بدین صورت می باشد که آنها دارای دو فلز هستند و یکسر این محصولات داغ بوده و سر دیگر سرد است، آنها با همدیگر اتصال پیدا می کنند.

با مجهز بودن وسایل گازسوز به ترموکوپل دیگر نگران قطعی گاز نباید بود زیرا اتصالی به وجود آید که منجر به قطع گاز شعله می شود قطع گاز به صورت خود به خود صورت می گیرد و افراد با خیال راحت می توانند از وسایل گرمازا استفاده نمایند.

ترموکوپل با پیشرفت علم و دانش روز تولید می شود، آنها تحت تاثیر نیاز جامعه به بازار عرضه می شوند و مهندسین باسوادی وجود دارند که طراحی این محصولات را انجام می دهند، به راحتی می توان بهترین انواع وسایل گرمازا را که به این کالاها مجهز هستند را از روی بسته بندی آنها مورد بازرسی قرار داد.

یشسش

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjaqy