پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 09:28
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31121

در کمترین زمان در حوزه دماسنج ثروتمند شدم

اصلا فکرش را نمی کردم روزی بتوانم به این ثروت برسم فکر میکردم دیگر راهی برای رهایی از این شرایط نیست تا اینکه با یک فرد باتجربه در زمینه تجارت آشنا شدم و راه های رسیدن به موفقیت را به من نشان داد و الان من یک تاجر موفق در زمینه انواع دماسنج هستم و در ادامه می خواهم مختصری در مورد هر یک توضیحی بدهم.

دماسنج

می دانید در علم پزشکی دمای بدن باید از یک حد معین نه بیشتر و نه کمتر باشد و در غیر این صورت ممکن است که بیمار با مشکلات جدی مواجه شود، به همین دلیل کار با دماسنج جیوه ای و فشارسنج دیجیتال پزشکی برای بزرگسالان ممکن روش و اسلوب خاص خود را داشته باشد و بدون آگاهی از این توانایی نمی توان کار اندازه گیری دمای بدن را به خوبی و صحیح انجام داد.

دماسنج جیوه ای پزشکی نمونه ای خاص از انواع این کالا می باشد که قدری با نمونه های معمولی تفاوت دارد، مثلا در این کالا شیشه دماسنج حالت ذره بینی دارد که در نمونه های معمولی این حالت وجود ندارد و از شیشه معمولی استفاده شده است.

 

دماسنج ترموکوپل

در جواب این سوال که کمیت دماسنج ترموکوپل گازی چیست باید بگوییم که در ساختمان دماسنج جریان الکتریکی به وجود می آید و با استفاده از دو فلز غیر هم جنس مانند جیوه قرمز این جریان شکل گرفته و دارای واحد اندازه گیری است و در این مقاله به شرح این کمیت می پردازیم.

برای اکثر مردم جای سوال است که کمیت دماسنج ترموکوپل چیست از دماسنج برای گرفتن دمای بدن بیماران استفاده می شود در ساختمان دماسنجها از مایعهای مختلفی مانند: آب، جیوه قرمز نفتی و الکل استفاده می شود، این وسیله دما را به ما نشان می دهند و دمای این محصولات به صورت سانتی گراد یا درجه سلسیوس بیان گو می شود

ارتفاع مایع درون دماسنج نشان دهنده عدد مورد نظر می باشد و به این صورت دما کاملا واضح مشخص می گردد.

ضصث

 

دماسنج جیوه ای

یکی از انواع فلز جیوه، جیوه قرمز می باشد که در تهیه دماسنج، هواسنج و فشارسنج استفاده می شود به همین دلیل دماسنجی که دارای جیوه قرمز می باشد به آن دماسنج جیوه ای قرمز می گویند، که دماسنج جیوه ای قرمز قدیمی  بزرگ یکی از انواع آن می باشد.

جیوه قرمز، مایعی قرمز رنگ است که برای ذخیره سازی اورانیوم رادیو اکتیو ۲۴۵ به عنوان حلال توسط شوروی سابق مورد استفاده قرار گرفت. به عنوان یک منبع نوترونی از جیوه قرمز که یکی از ایزوتوپهای ذخیره می باشد برای تولید بمب اتم استفاده می شود این ماده باعث آزاد شدن انرژی زیادی می گردد، چون خاصیت تحریک همجوشی هسته ای دارد.

یکی از ایزوتوپ مایعی، جیوه قرمز می باشد که حدود ۲۰.۲ متر مکعب چگالی بالای آن است که برای ساخت محصولات مختلفی استفاده می شود.

ثضص

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xo97w