شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 09:26
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31120

تا میلیاردر شدن چند قدم بیشتر نمانده است

شما باید روی باورهایتان کار کنید و تلاش کنید با باوری درست از خود و اهدافتان، مسیر ثروتمند شدن را به درستی طی کنید. من روی محصول پر سودی مثل انواع پیاز کسب و کار خود را شروع کردم در ادامه با محصولات پیاز مانند پیاز ترشی، پیاز خام و پیاز کوهی بیشتر آشنا شوید که من را در مسیر میلیاردر شدن قرار دادند.

پیاز ترشی

برای تهیه پیاز ترشی ابتدا باید تمامی پیاز ها پوست گرفته و شسته شوند، سپس این پیاز ها داخل آبکش ریخته می‌ شوند و آب اضافی آن ها از بین می رود.

باید دقت کنید که این پیاز ها کاملا خشک باشند، زیرا خیس بودن و یا هر گونه رطوبت اضافی درون آن ها باعث کپک زدن و خراب شدن ترشی می‌ شود آن ها باید کاملا خشک شوند.

در مرحله بعدی می توان سیر ها را پوست گرفته و فلفل ها را شسته و اجازه دهید تا آن ها نیز مانند پیاز خشک شوند، بهتر است پارچه ای پهن کرده و مواد ترشی را روی آن قرار داد تا کاملاً رطوبت آن ها از بین برود با این کار طول عمر ترشی بیشتر می گردد.

 

پیاز خام

پیاز یکی از قدیمی‌ ترین سبزیجات مهم دنیا می باشد و بهتر است بدانید که خواص خوردن پیاز خام چندین برابر پخته ی آن می باشد و برای سلامتی بدن هم بسیار مفید است.

به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بالا بهتر است که از آن در کنار هر غذایی استفاده شود از جمله مواد معدنی و مفید موجود در پیاز می توان به فسفر، کلسیم و پتاسیم موجود در آن اشاره کرد.

این نوع صیفی جات در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از ارکان اصلی هر غذایی می باشد با مصرف پیاز شما می توانید به بهبود سلامت قلب و عروق خود تا حد بسیاری کمک کرده و  این نوع خوراکی در پایین آوردن قند خون نیز بسیار موثر است.

شسی

 

پیاز کوهی

از فواید ویژه و ارزنده ی پیازکوهی می توانم به این موارد اشاره کرد که پیاز برای پوست، رفع آکنه، درخشنگی و درمات لکه های پوستی موثر است و خواص ضد پیری نیز دارد و کلی خواص دیگر که با مصرف آن می توانید بهره مند گردید.

از جمله دلایلی که بسیاری از افراد از پیاز خام برای سرماخوردگی استفاده می کنند این است که پیاز خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و می تواند به خوبی عفونتها و میکروبها را از بدن دفع کند و با از بین بردن عفونت گوش و غیره برای این دوران بسیار مناسب می باشد.

در هنگام خرید پیاز سفید باید توجه داشته باشید که از بهترین و سالم ترین نوع پیاز مرغوب استفاده کنید که دارای هیچ گونه پارگی و خرابی سطحی نباشد و همچنین مرطوب نیز نباشد که باعث پوسیدگی اش شود.

یشس

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wz86r