پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 05:56
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30926

رکورد بازار را با فروش زردچوبه شکستم

اگر در یک حوزه تخصصی مانند من در زمنیه زردچوبه کار کنید و تمام معایب و مزایای یک محصول را در آورده و تولید و فروش یک محصول را به انحصار خود درآورید می توانید معروف ترین فرد شده و رکورد بازار را در خصوص فروش آن محصول بشکنید در ادامه با ما همراه بوده تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

زردچوبه مشهدی

برای درمان افسردگی بسیار مفید است و همچنین به کم شدن کلسترول خون کمک می کند و برای قلب بسیار مفید است این ماده زرد رنگ غلظت خون راهم بهبود می بخشد و همچنین درمان کننده اختلالات کبد است و برای التهابات هم خوب است و سموم بدن را تا حدی درمان می کند، از زرد چوبه مشهدی می توان به عنوان مسکن طبیعی نام برد که برای گردش خون بسیار مفید است.

از زرد چوبه در طب سنتی برای درد های مفاصلی پماد ها و ضماتهای مختلفی درست می کنند و همچنین برای لاغری هم از کپسولهای مختلفی استفاده می شود همچنین برای پوست هم از زرد چوبه صابونهای مختلفی درست کرده اند و همچنین پماد های مختلفی درست می کنند.

 

زردچوبه مهسان

تا به حال از یک ماسک طبیعی ضد پیری استفاده کرده اید؟ ترکیب زردچوبه مهسان و عسل به عنوان یک ماسک طبیعی تاثیر بسیار خوبی بر روی پوست شما دارد، شما می توانید برای چاقی صورت نیز از این ترکیب استفاده کنید.

برای تهیه این ماسک کافی است مقداری عسل را که تقریبا به اندازه نصف قاشق غذاخوری باید باشد به همراه همان مقدار  عسل با یکدیگر مخلوط کنید، اگر می خواهید از ترکیب تاثیر بهتری ببینید کمی خامه ترش شده را نیز به این ترکیب اضافه کنید. در استفاده از این ماسک باید محتاط عمل کنید زیرا بسیار قوی است، بهترین فاصله زمانی که می توانید برای استفاده از این ماسک انتخاب کنید در هفته یکی بار است.

در زمانهای قدیم زمانی که برای درمان دردهایی همچون دیسک کمر به پزشک مراجعه می کردند، استفاده از ترکیب زردچوبه و تخم مرغ را به آنها پیشنهاد می داند.

رپرتا آگهی/

 

زردچوبه هندی

امروزه با توجه به بازار فروش بسیار عالی که دارد شاید عده ای سود جو به بهانه دریافت سود بیشتر نتوانند زردچوبه هندی را باکیفیت برتر در اختیار مشتری قرار دهند.

از ترکیب آرد گندم، نشاسته، رنگ های مضر و سایر دیگر از این نوع مواد غذایی در جهت افزایش حجم این محصول انجام دهند که این امر تاثیر بسیار در میزان کیفیت ادویه شما خواهد داشت و برای دریافت راهکارهای مناسب جهت تشخیص مرغوب ترین زرد چوبه به یک سری اطلاعات نیاز دارید که بدین صورت می باشد.

در هنگام خرید این ادویه اولین گام بوییدن آن می باشد که این عامل تاثیر بسیاری در تشخیص میزان کیفیت آن دارد، مثلا بوی زرد چوبه تقلبی کاملا در مقایسه با زرد چوبه اصل متفاوت بوده و بوی بسیار ملایم و کمی دارد ولی زرد چوبه اصل بوی تیزی دارد.

دومین عامل تشخیص این گونه می باشد که باید زرد چوبه اصل کاملا پودر شده باشد و درون آن عاری از هر گونه مواد اضافی باشد ولی زرد چوبه های تقلبی با این میزان کیفیت وارد بازار نمی شوند.

باید زرد چوبه اصل هیچ گونه چسبندگی در آن وجود نداشته باشد.

رپرتا آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dzbv