پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 05:52
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30923

برای راه اندازی کسب کار بزرگ از کارهای کوچک شروع کردم

اگر درآمد زیادی ندارید و به دنبال سرمایه های هنگفتی هستید پس مانند من از خورده فروشی شروع کرده و بعد از چند ماه کار کردن کل بازار را در دست بگیرید من با انتخاب محصولی مانند زردچوبه توانستم فروشنده ی معروف این محصول شده و در کار خود اشتغال زایی کردم پس شما هم می توانید از همین فردا شروع کنید در ادامه با خواندن مطالب نوشته شده در خصوص زردچوبه با این محصول بیشتر آشنا شوید.

زردچوبه مهسان

افرادی که متولد دهه 60 هستند ترکیب صابون و زردچوبه مهسان را به خوبی به یاد می آوردند، در آن زمان برای رفع درد ضرب دیدگی از خمیر زردچوبه استفاده می شود که ترکیب آن صابون لدورا آب نخورده و زرچوبه بود.

یکی از بیماری های که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد شده فشار خون بالا است، شما می توانید با مصرف زردچوبه و فلفل قرمز خودتان را از ابتلا به این بیماری در امان نگهدارید و در مواردی آن را درمان کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده زیاد از این محصول می تواند شما را دچار بیماری های معده کند به همین دلیل بهتر است در استفاده از آن محتاط باشید و در صورتی که دچار بیماری هستید با مشورت دکتر از این محصول استفاده کنید.

در بسیاری از غذا ها برای طعم دهندگی از زرد چوبه و فلفل سیاه استفاده شده است، افرادی که به این ادویه حساسیت دارند باید توجه داشته باشند که از غذاهای بیرونی استفاده نکنند و زمانی که به مهمانی می روند قبل از میل کردن غذا از نبودن این ادویه در غذایشان اطمینان پیدا کنند. استفاده از این ادویه برای افرادی که به آن حساسیت دارند می تواند تاثیرات بسیار بدی به همراه داشته باشد.

 

زردچوبه هندی

امروزه در جهت کاهش واردات این محصول فروش زردچوبه هندی افزایش یافته و این ادویه بی نظیر از عطر و طعم فوق العاده ای برخوردار می باشد.

در صورتی که زرد چوبه های تقلبی به دلیل ترکییباتی که در آن وجود دارد مانند افزودنی های غیر مجاز رنگی و آرد و نشاسته این ویژگی چسبندگی را دارا می باشند.

و از دیگر راه های تشخیص این ادویه رنگ آن می باشد که در نمونه های اصل باید تناژی زرد مایل به تیره داشته داشته باشد ولی در نمونه های تقلبی این محصول رنگ آن به صورت تناژ نارنجی بوده و این امر از جهت رنگهای مضر ترکیب شده با آن می باشد.

امروزه با توجه به نیاز مردم خرید زردچوبه هندی که از بالاترین میزان کیفیت و عطر و طعم بی نظیر برخوردار می باشد کار مشکلی نیست و این امر به راحتی صورت می پذیرد ولی تنها این خرید با داشتن یک سری اطلاعات که در مطالب بالا به صورت جزئی به تعدادی از موارد اشاره شد امکان پذیر می باشد.

رپرتا آگهی/

 

زردچوبه مشهدی

یکی دیگر از خواص زرد چوبه مشهدی در قدیم این بود که دنبه گوسفند را با زرد چوبه در هاونهای سنگی می کوبیدند و ان را بر محل کوفتگی و مفاصلی که درد می کند می گذاشتند که تسکین دهنده درد های عضلانی بود زرد چوبه برای جوش و آکنه های صورت بسیار مفید است و از ان ماسکهای زیادی درست می کنند که برای چین و چروک مفید است.

برای زخمها یک درمان کننده بسیار قوی است و یک نکته جالب این است که برای بیماران گوارشی و روده هم مفید است یکی دیگر از پرکاربردترین مصرف زرد چوبه هندی که در اشپزخانه های کل دنیا مورد استفاده است، این است که که در همه غذا ها از آن استفاده می شود و طعم‌و رنگ بسیار خوبی به غذا می دهد.

رپرتا آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkxrz