چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/21 12:27
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 30873

با سرمایه اندک و فعالیت در حوزه شیرآلات به ثروتمندی رسیدم

من با سرمایه کمی که داشتم توانستم در زمینه شیرآلات فعالیت داشته باشم و در زندگی ام پیشرفت کنم و کسب وکار خود را حسابی رونق دهم برای آشنایی در این زمینه با ما همراه باشید تا شما هم مانند ما ثروتمند و فرد موفقی باشید.

شیرآلات

یکی از ابزارهای ساختمانی کاملا ضروری شیرآلات استفاده شده در سرویسها و آشپزخانه می باشد که از نمونه ها پر فروش آن می توان به کی اند دی مدل زحل C-2020 اشاره کرد.

بهتر است در ابتدا اشاره ای به قدمت این برند داشته باشیم و برای شروع باید بدانید که این مجموعه در سال 1371 تاسیس شده است. تولیدات این محصولات در سال 1373 برای اولین بار به بازار عرضه شد و در سال 1397 دومین برند خود را به نام کی اند دی راه اندازی کرد و توانست جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کند. این نوع محصولات تا زمانی که بلبرینگهای موجود در آن خراب نشود قابل استفاده بوده و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. کیفیت و مرغوبیت شیرآلات و وزن آنها در قیمت نهایی تاثیر می گذارد و هرچقدر مواد اولیه بکار رفته بیشتر باشد، علاوه بر قیمت محصولات مدت استفاده نیز زیادتر می شود.

باید توجه داشته باشید که همیشه شیرآلات استاندارد خریداری کنید تا در مقابل رطوبت و آب ساختمان خود را بیمه کرده باشید. خرید محصولات بی کیفیت باعث تعویض زود به زودمی شود و این کار در تخریب شدن ساختمان نقش به سزایی دارد.

مهمترین بخش برای مقاومت بالای این محصولات آبکاری آن است که انجام بهتر آن باعث می شود تا شیرآلات در مقابل مواد سنگین آب مانند کلر دوام بیشتری داشته باشند. عمر طولانی شیرآلات بستگی به کارایی مغزی آن دارد که به اصطلاح کاتریج نامیده می شود و باید دارای کیفیت بالا باشد.

 

شیرآلات توکار

امروزه یکی از ملزومات ساختمانی که برای حمام، توالت و آشپزخانه استفاده می شود انواع شیرآلات می باشند که قیمت خرید شیرآلات توکار و شیرآلات بهداشتی آنها در مراکز فروش با توجه به نوع و فلز به کار رفته در آنها متفاوت می باشد.

شیرآلات ساختمانی عمدتاً دارای انواع گوناگونی می باشند و از متریال های مختلفی مانند استیل و سرب و مس برنز و غیره ساخته و تولید می شوند. دوام شیر آلات سربی نسبت به انواع دیگر بسیار کمتر است و هنگام برخورد با آب زنگ زدگی میشود مقدار سربی که در این شیرآلات وجود دارد بسیار کم می‌باشد.

شیرآلات به دو دسته واشر دار و بی واشر تقسیم می شوند از انواع شیرهای واشر دار به شیر های فشاری اشاره کرد و در نوع بی واشر شیرآلات کاتریجی توپی و دیسکی اشاره کرد.

شیرآلات توپی بیشتر در آشپزخانه ها کاربرد دارد و یکی از قدیمی ترین نوع محسوب می شوند شیرآلات توپی دوام چندانی ندارد و در هنگام برخورد با آب زنگ می زنند انواع و باعث چک کردن شیر میشود و جز دردسر برای ما کارایی ندارند.

رپرتاژ آگهی/

 

شیرآلات اهرمی

شیرآلاتی هستند که به کمک حالت اهرمی باز و بسته میشوند. قیمت شیرآلات اهرمی. شیرآلات لوکس و کلاسیک اهرمی از جنس کروم و استیل. شیرآلات انعطاف پذیر لوکس آشپزخانه، ظرفشویی و حمام از جنس استیل و کروم. شیرآلات بهداشتی استیل و کروم روشویی. شیرآلات بهداشتی و ساختمانی اهرمی پایه بلند روشویی توکار لاکچری برنجی با روکش کروم. شیرآلات بهداشتی مخصوص آشپزخانه. شیرآلات مخصوص سینک ظرفشویی. دستگیره شیرآلات بهداشتی ساختمانی. کارتریج هایی که به صورت مغزی داخل انواع شیرهای اهرمی آسپزخانه و حمام برای کنترل شدت جریان آب استفاده میشود. شیر های ویفری که بوسیله دستگیره بلندی شبیه به اهرم باز و بسته میشوند. شیرآلات پروانه ای دسته دار از جنس بدنه چدن و دستگیره آهنی و دیسک فلزی. پخش عمده انواع شیرآلات چدنی، پلیمری استیل و برنجی. نوعی فیلتر هست که اغلب با انجام فرایند RO جهت تصفیه و شیرین کردن آب به کار میرود. شیر های تخلیه ساخت کشور اسپانیا.

به کمک برق جریان آب قطع و وصل میشود که مارک این شیر هانتر هست. شیر های اتوماتیک آلومینیومی برای اتصال آبپاش های آبیاری بارانی به رایزر. شیرآلات پیلوت دار که حداکثر فشار سیال را کنترل میکند و اغلب کاربرد ایمنی دارد و قابلیت نصب فشار سنج را دارند. انواع شیر های پلیمری مورد استفاده در خطوط لوله. شیر یا ولو های کشویی که جهت تنظیم دقیق میزان جریان به کار میروند و اغلب از جنس چدن هستند.

رپرتاژ آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bjv9