چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 07:38
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 30948

راننده کامیونی که با طرحی ساده میلیونر شد

یک راننده کامیون با راه اندازی کسب و کار خود با یک طرح ساده در حوزه صیفی جات مانند بادمجان و حمل و نقل سریع آن به کشور های مختلف توانست به درامد میلیونی برسند. در ادامه برخی مقالات در حوزه این محصول و انواع ان مانند بادمجان حصیری و بادمجان خشک را مطالعه کنید.

بادمجان

در موقع شب که وقت استراحت و آرامش است ممکن است یک صحنه ها و تصاویری را مشاهده کنیم که هر کدام معنای خاصی ممکن است داشته باشد، تعبیر خواب خریدن بادمجان سیاه بسیار جالب است.

در این مطلب می خواهیم در مورد خواب دیدن بادمجان بگوییم که از دیدگاه های مختلف می تواند تعابیر زیادی داشته باشد، این خواب ممکن است در قالب خریدن، خوردن، کاشتن، له کردن، سرخ کردن، پوست کندن، پختن و غیره باشد.

برخی برای خوابهایی که می بینند اهمیت زیادی قائل می شوند و معتقد هستند که در طول روز همان خواب برای شان تعبیر شده و اتفاق می افتد، حال خوب است در ادامه در مورد تعبیر خواب خریدن بادمجان سیاه بگوییم که بسیار جالب است.

در حالت کلی دیدن بادمجان در خواب حس رضایت و خشنودی دارد حال اگر در خواب ببینید که بادمجان را خریداری کردید تعبیر آن خوش شانسی است که موفقیتهای بزرگی را به همراه دارد که می تواند موجب برانگیخته شدن حس حسادت اطرافیان شود.

 

بادمجان حصیری

امروزه چندین نوع غذا در مهمانی ها سرو می شود که پایه ثابت آن بادمجان حصیری با گوشت چرخ کرده است اما اگر طعم گوشت چرخ کرده که چربی دارد را در غذا دوست ندارید میتوانید آن را حذف کنید یا از محصولی به نام سویا برای جایگزین آن استفاده کنید.

مطمئن باشید آنچنان در طعم غذای شما تاثیر ندارد فقط امکان دارد غذای شما چربی کم تری داشته باشد.

بادمجانهایی که از قبل پوست گرفته و درون آب نمک گذاشته ایم تا شفاف شوند را کاملا آب گیری کرده  و پس از ورقه ای کردن آن به صورت نازک در کمی روغن کنجد سرخ می کنیم.

حتما دقت داشته باشید با یک دستمال تمیز روغن آن را بگیریم تا موقع رول کردن بادمجان دچار مشکل نشویم زیرا اگر بادمجان روغن زیادی داشته باشد باعث می شود از هم جدا شود و کار برایمان بسیار دشوار پیش می رود.

بر

 

بادمجان خشک شده

یکی از اصلی ترین دلایل سالم بودن افراد خواب منظم و کافی می باشد و محققین در تحقیقات زیادی که انجام داده ‌اند به فایده بادمجان خشک شده بر روی خواب دست یافته اند پس مصرف آن می‌ تواند خواب شما را به خوبی تنظیم و راحت کند.

به همان اندازه که علم و جامعه پیشرفت می‌ کند بیماریهای نیز زیاد تر می شوند و اگر انسان به شناخت کامل خواص انواع گیاه و میوه برسد می‌ تواند از بسیاری از بیماریها پیشگیری کند که از آن جمله بادمجان خشک می باشد که قیمت خرید آن با توجه با فواید آن گران نمی باشد پس می توانید آن را به راحتی در برنامه غذایی خود بگنجانید.

بسیاری از افراد پیر به طور مداوم دچار خلط های غلیظ می ‌شوند که با خوردن بادمجان پخته می توانند این بیماری را درمان کنند. از دیگر فواید بادمجان می توان به پیشگیری از لخته شدن خون و نیز تقویت مویرگها اشاره کرد زیرا سرشار از ویتامین کا و بیوفلاونوئید است.

سیب

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rz6x