جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/06 23:30
اخبار حوادث
کد خبر: 36010

اخبار حوادث | قتل خونین مرد 37 ساله به دست جوان 18 ساله در ورامین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری جوان ۱۸ ساله که در نزاع و درگیری، فردی ۳۷ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از چند ساعت خبر داد.

رصد ورزشی: جدیدترین اخبار حوادث را در ادامه مطلب بخوانید.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری جوان ۱۸ ساله که در نزاع و درگیری، فردی ۳۷ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از چند ساعت خبر داد.

جعفر شمس بیرانوند ظهر امروز چهارشنبه 5 بهمن ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری بین 2 جوان در یکی از میادین شهر ، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی  به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک جوان ۳۷ ساله در پی یک  نزاع  خیابانی بر اثر ضربه چاقوی جوان ۱۸ ساله‌ای از ناحیه کمر و گردن به شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی یادآور شد: با تحقیقات گسترده اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی توانستند  قاتل  را که در یک دامداری در اطراف شهر مخفی شده و قصد فرار به استان دیگری را داشت شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در کمتر از چند ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول  با ضربه چاقو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان اظهار کرد: متاسفانه فقدان مهارت‌های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این گونه اتفاقات شوم می‌شود که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را با آینده‌ای تاریک و تباه روبه رو می‌سازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jezrl