دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 08:07
کد خبر: 35023

ببینید| رقص دزد پس از سرقت موفق از فروشگاه

سارق، سرقت موفق خود را با رقصیدن در داخل فروشگاه جشن گرفت.

سارقان هنگام سرقت استرس و ترس زیادی دارند؛ ترس از دستگیر شدن حین ارتکاب جرم. به همین علت اکثر آنها پس از انجام دستبرد بلافاصله محل سرقت را ترک می‌کنند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب یک سارق پس از انجام یک سرقت موفق از فروشگاهی در هند را به تصویر می‌کشد. این سارق پس از سرقت نه تنها محل را ترک نکرد بلکه برای مدت کوتاهی اقدام به رقصیدن در داخل فروشگاه کرد.

ویدئویی از رقص این دزد پس از سرقت از یک مغازه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال دست به دست شدن است. یک کاربر اینستاگرام این ویدئو را به اشتراک گذاشت. این ویدئو نشان می‌دهد که دزد پس از سرقت پول و اسناد کافی در فروشگاهی در ایالت مادیا پرادش هند، اقدام به رقصیدن می‌کند.

 صاحب فروشگاه پس از مراجعه به مغازه اش متوجه شد که قفل‌ها شکسته و پول و مدارک گم شده است. وی این سرقت را به پلیس اطلاع داد. ماموران پلیس در جریان تحقیقات، تصاویر دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند و در آنجا رقص ضبط شده دزد را مشاهده کردند.

 این اولین بار نیست که سارقان پس از غارت اشیاء قیمتی و وسایل از مغازه‌ها به رقص و پایکوبی می‌پردازند. پیش از این، ویدئویی از دزدی که پس از سرقت از فروشگاهی در ایالت اوتار پرادش در حال رقصیدن بود در فضای مجازی پخش شد.

 این دزد پس از سرقت از یک مغازه آهن آلات اقدام به رقصیدن کرد. در آن سرقت دزد رقصنده، ۶۰۰۰ روپیه پول نقد و اجناس به ارزش هزاران روپیه را به سرقت برده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zk86j