چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/27 03:26
کد خبر: 9301

زمان قطعی فروش سهام عدالت + جزئیات

سامانه سازمان خصوصی سازی تا ۸ خرداد آماده دریافت شماره شبای متقاضیان دریافت کد فعال بورسی است.

فروش سهام عدالت | حدودا در تاریخ ۸ خردادماه امسال بعد از مشخص شدن تعداد واقعی سهامدارانی که روش مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، در اطلاعیه‌ای تاریخ مراجعه افراد به سامانه‌ها برای فروش سهام عدالت اعلام خواهد شد.بعد از این تاریخ زمان قطعی که خیلی طولانی هم نخواهد بود (شاید حدود ۱۰ روز) امکان خرید و فروش سهام عدالت ایجاد خواهد شد.

 


جهت ورود به سایت سهام عدالت اینجا کلیک کنید


 

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: با گذشت حدود ۱۰ سال از اختصاص سهام عدالت حدود دو و نیم میلیون نفر از دارندگان این سهام فوت کرده‌اند که بر اساس اعلام قبلی قرار است دارایی آنان به وراثشان منتقل شود.

 

 ۳۶ میلیون نفر کد بورسی را دریافت کرده‌اند و از این تعداد یک و نیم میلیون نفر احراز هویت شده‌اند و بر اساس تصمیم کمیسیون فرعی شورای عالی بورس، افراد باقی‌مانده اگر در نظام بانکی احراز هویت شده باشند برای دریافت کد بورسی فعال نیاز به احراز هویت در پیشخوان ها نخواهند داشت.

 

این افراد باید شماره شبای خود را به سامانه سازمان خصوصی سازی به نشانی samanese.ir وارد کنند تا از احراز هویت برای دریافت کد بورسی فعال معاف شوند.

 

148355127964311-irannaz-com

 

به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت برای دریافت و ارسال اطلاعات به شماره تلفن همراه درست و متعلق به سهامداران نیاز است که این شماره  سهامداران به این سامانه ارائه دهند.

 

اکنون ۱۰۸ کارگزاری با هزار و ۷۰۰ درگاه داریم و باید به سمت افزایش کیفیت خدمات کارگزاران حرکت کنیم، این در حالی است که مسئولان معتقدند نیازی به افزایش کارگزاری‌ها نیست و البته باید درگاه‌های سیستم بانکی را برای آموزش به سرمایه‌گذاران بورس تجهیز کنیم، زیرا سیستم بانکی بازار سرمایه و پول را می‌شناسد.

 

منبع:ب اشگاه خبرنگاران 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36a6z4