جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/11 14:55
کد خبر: 8244

جلسه مهم نوبخت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز، جلسه مشترکی میان نمایندگان بازنشستگان کشوری و لشکری برای تعیین نهایی حقوق ها برگزار خواهد شد.

رصد ورزشی نوشت: روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پخش زنده اینستاگرامی خود جزئیاتی را بر مبنای افزایش حقوق بازنشستگان کشور اعلام کرد. در این برنامه نوبخت گفت: حقوق بازنشستگان کشوری بر مبنای تمامی حقوق مشمول افزایش ۱۵ درصدی حقوق خواهد بود، همچنین علاوه بر آن با تزریق ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای همسان سازی حقوق ها، حداکثر حقوق این صنف تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این پخش زنده به نکات مهمی به حقوق و مزایا بازنشستگان کشوری اشاره کرد، نکته مهم دیگری در این ویدئو ذکر شد، جلسه‌ای ایست که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با نمایندگان بازنشستگان لشکری فردا برگزار خواهد کرد.

در این جلسه قرار است تا مبنای افزایش حقوق این بازنشستگان به بحث گذاشته شود و مشخص شود که حقوق این افراد چه میزان شامل افزایش برای همسان سازی می‌شود.

البته ویدئوی روز گذشته با حاشیه‌هایی هم همراه شد چرا که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این ویدئو پرداخت مبالغ همسان سازی حقوق و پاداش بازنشستگان را ابتدای سال ۹۹ اعلام کرد که ساعاتی بعد با اصلاحیه روابط عمومی این نهاد همراه شد و تاریخ دقیق پرداخت پاداش به نیمه سال تصحیح شد.

حال باید دید فردا چه خبر‌هایی انتظار حقوق بازنشستگان لشکری را می‌کشد و افزایش حقوق تا چه حد شامل حال این حقوق بگیران خواهد شد؟

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w9j54