جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/24 04:02
کد خبر: 7850

تکلیف سهمیه های بنزین مشخص شد + جزئیات

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطه کشور تعطیل نشده و اخباری که در خصوص تعطیل شدن پمپ بنزین در برخی شهرها و استانها در فضای مجازی آمده تماماً شایعه و کذب است.

رصد ورزشی نوشت:   فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران اظهار داشت: تاکنون هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطه‌ای از کشور به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده و در روزهای آینده نیز هیچ پمپ‌بنزینی تعطیل نخواهد شد.

 

 


جهت دریافت فوری یارانه ۴۰۰ تومانی اینجا کلیک کنید..


 

 

وی افزود: اگر شایعه‌ای در فضای مجازی در خصوص تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها در شهر یا استانی مطرح شده تماماً کذب است و هم اکنون سیستم توزیع فراورده‌های نفتی از جمله بنزنی به صورت عادی و بدون هیچ گونه اختلالی در سراسر کشور در حال انجام است.

 

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در پاسخ به این که خبری غیررسمی و بدون منبع بین مردم مطرح شده که ممکن است برای جلوگیری از تردد مردم سهمیه‌های سوخت ماه اسفند به ماه‌ آینده انتقال نیابد و یا مصوبه ذخیره شش ماهه سهمیه‌ها در کارت‌های سوخت لغو شود، گفت: این خبر نیز شایعه است و هیچ تصمیمی یا ابلاغیه‌ای مبنی بر منتقل نشدن سهمیه اسفند به ماه بعد وجود ندارد و همانطور که از گذشته مطرح شده سهمیه‌های سوخت تا شش ماه در کارت‌های شخصی ذخیره می‌شود.

 


ترامپ کرونا گرفت؟ + جزییات


 

امشب شایعاتی در فضای مجازی از سوی برخی افراد مطرح شده بود که ممکن است پمپ‌های بنزین در طی روز‌های آینده تعطیل شود و یا این که سهمیه‌های بنزین در پایان اسفندماه خواهد سوخت که طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تمامی این گفت‌ها و اخبار بدون منبع انتشار یافته در فضای مجازی تنها یک شایعه بی‌اساس است و توزیع بنزین همچنان بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.

 

منبع: تسنیم

 

ترامپ کرونا گرفت؟ + جزییات


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27pmd2