جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/24 01:41
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 31138

دلیل محبوبیت پارتیشن شیشه‌‌ای اداری برای تفکیک فضا

مجموعه شهر پارتیشن یکی از مجریان حرفه ای انواع پارتیشن شیشه ای است. این مجموعه با بهره گیری از تکنیک های به روز طراحی دکوراسیون داخلی توانسته است انواع پارتیشن های شیشه ای مدرن را عملیاتی کند.

مجموعه شهر پارتیشن یکی از مجریان حرفه ای انواع پارتیشن شیشه ای است. این مجموعه با بهره گیری از تکنیک های به روز طراحی دکوراسیون داخلی توانسته است انواع پارتیشن های شیشه ای مدرن را عملیاتی کند. پارتیشن‌ها در همه جای دنیا و در تمام فضاها به کار گرفته می‌شوند. اما بیشترین استفاده پارتیشن‌های شیشه‌‌ای مربوط به فضاهای اداری است. دلیل محبوبیت پارتیشن شیشه ای اداری برای تفکیک فضا آشکار است. با این حال قصد داریم در این مقاله به بررسی این دلایل بپردازیم.

 

 

پارتیشن شیشه‌‌ای اداری

پارتیشن‌های شیشه‌‌ای اداری از جمله محصولاتی است که می‌تواند زیبایی را در عین سادگی برای محل کار شما به همراه داشته باشد. این محصولات در کنار قیمت مناسب و کیفیت بالا، طراحی خاص و ساده‌‌ای دارند که چشم همه را به خود خیره می‌کند.

پارتیشن‌های اداری در انواع مختلفی ساخته و ارائه می‌شوند. یکی از دسته بندی‌هایی که برای این محصولات ارائه شده است، براساس نوع شیشه به کار رفته در آن هاست. این دسته بندی شامل سه نوع پارتیشن تک جداره، دو جداره و چند جداره می‌شود. دسته بندی دیگر بر اساس فریم دور شیشه هاست. اگر دور شیشه ای فریمی وجود نداشته باشد، پارتیشن‌ شیشه‌‌ای فریم لس است و اگر فریم‌ها قابل دیدن باشند، پارتیشن شیشه‌‌ای از نوع فریم دار است.

مسلم است که مخفی کردن فریم پارتیشن شیشه‌‌ای نیاز به کمی تغییر در ساختمان دارد. از این رو هزینه نصب پارتیشن‌های شیشه‌‌ای اداری فریم لس کمی بیشتر است. اما هزینه تولید این پارتیشن‌ها کمتر می‌باشد. چرا که نیازی نیست متریال گران قیمتی برای فریم به کار گرفته شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که پارتیشن شیشه‌‌ای اداری به کارفرما ارائه می‌کند، امنیت است. پارتیشن‌های شیشه‌‌ای می‌توانند همانند درب عمل کنند. یعنی می‌توان برای آن‌ها قفل گذاشت و اتاق‌ها را پس از خروج به سادگی قفل کرد. همچنین به یاد داشته باشید که این قفل‌ها بدون آسیب به شیشه و در هنگام تولید شیشه جا گذاشته می‌شوند.

اینکه این محصول را از کجا خریداری کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال در مجموعه شهر پارتیشن شیشه سکوریت یا شیشه میرال برای تولید این محصول به کار گرفته می‌شود. این شیشه‌ها در صورت شکستن آسیب زیادی به افراد نمی‌زنند. چرا که به صورت پودری در آمده و به یکباره فرو نمی‌ریزند.

4e4abbf8-fd6f-41e8-aba2-b6b370744f44

نقش مهم پارتیشن شیشه‌‌ای اداری در تفکیک فضا

عملیات‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان عملیات تفکیک فضا را به سادگی صورت داد. از کشیدن یک دیوار گرفته تا استفاده از پرده، همه راه‌های تفکیک فضاهای اداری به شمار می‌روند. اما هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این میان بهترین انتخاب، پارتیشن‌های شیشه‌‌ای هستند.

پارتیشن‌های شیشه‌‌ای در کنار تفکیک فضا امنیت را نیز به ارمغان می‌آورند. عایق صوت بودن، جدا کردن افراد از یکدیگر براساس عملکرد و کاری که دارند، کنترل افرادی که به یک مکان دسترسی دارند و… از جمله کارهایی است که پارتیشن شیشه‌‌ای برای شما انجام می‌دهد تا امنیت اداره یا شرکت شما را افزایش دهد.

پارتیشن‌های شیشه‌‌ای فضاها را از یکدیگر جدا می‌کنند تا بازدهی افراد را افزایش دهند. برخی هنگام گوش کردن موسیقی بازدهی بهتری دارند. برخی در سکوت بهتر کار می‌کنند. هر دو این‌ها می‌توانند در محل کار شما به خوبی اجرا شوند. کافی است فضای جداگانه‌‌ای به این کارمندان اختصاص داده شود.

cabaa79c-c8d1-444a-b26f-779f09ea231a

با استفاده از پارتیشن‌های اداری طراحی داخلی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. این پارتیشن‌ها می‌توانند به صورت آماده وارد محل شده و تنها نیاز به نصب داشته باشند. از این رو طراح داخلی کافی است بداند چگونه از این محصولات استفاده کند. پس در کمترین زمان ممکن می‌توانید فضاهای تفکیک شده خود را در اختیار داشته باشید.

بسیاری از مدیران شرکت‌ها تصور می‌کنند زمانی که یک کارمند را از دیگران جدا کنند، نوعی احساس تنهایی به وی القا می‌کنند. احساسی که می‌تواند شامل عدم دیده شدن توسط مدیر را نیز به وجود بیاورد. دیوارها یا دیگر جدا کننده‌های فضا از نظر روانشناسی می‌توانند عملکردی این چنین داشته باشند. اما پارتیشن‌های شیشه‌‌ای اداری با تفکیک بهینه این مشکلات را در پی ندارند.

از سوی دیگر جدا بودن فضا به جذب مشتریان بیشتر نیز کمک می‌کند. زمانی که مشتری احساس کند شما به اندازه کافی روی کارمندان خود نظارت دارید، ساده‌تر به شما اعتماد می‌کند. از سوی دیگر زیبایی پارتیشن‌های شیشه‌‌ای، فضا را مدرن و زیبا می‌کند. هیچکس نمی‌تواند تاثیر زیبایی فضا در نگاه اول را انکار کند.

کلام آخر

تمامی کارهای فوق زمانی به درستی صورت می‌گیرد که درست انتخاب کرده باشید! شهر پارتیشن یکی از شرکت‌های برتر در ارائه پارتیشن‌های شیشه‌‌ای اداری در ایران است. این مجموعه با سال‌ها سابقه در حوزه انواع پارتیشن، آماده است انتظاراتی که از یک پارتیشن شیشه‌‌ای خوب دارید را برطرف کند. کافی است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسولیتی بابت آن ندارد ...... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrx9k