پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/30 19:25
قیمت پراید | قیمت پژو پراید امروز | قیمت پراید چقدر شد؟
کد خبر: 19930

قیمت پراید در مسیر ارزانی | قیمت پراید ترمز کشید

قیمت پراید ۱۱۱ امروز شنبه 3۱ اردیبهشت 1401 نسبت به روز گذشته کاهش دو میلیونی داشت و در 206 میلیون تومان ماند.

قیمت پراید این روزها بیشتر از هر وقت دیگری در بی ثباتی قرار دارد و قیمت پراید یکباره چند میلیون افزایش پیدا می کند و با کاهش کمی در سکوی جدید قیمت می ماند. مردم از افزایش قیمت پراید گله مند هستند  و اظهار دارند که قیمت پراید با کیفیت مطلوب فاصله دارد.

قیمت جدید پراید

قیمت پراید ۱۱۱ امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت 1401 نسبت به روز گذشته کاهش دو میلیونی داشت و در 206 میلیون تومان ماند.

در پی ریزش نرخ ارز از ابتدای امروز روند قیمت ها در بازار خودرو نیز ریزشی شده‌است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۲۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۱۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۹ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو نیز این ریزش قیمت‌ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۳۰۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای تیبا نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۰۸ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای ساینا نیز ریزش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۱۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۰۳ میلیون تومان قیمت دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4by9v9