پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/29 01:37
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:
کد خبر: 19468

مرداد ماه افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن

قاسمی گفت: امروز با مدیران کل راه و شهرسازی توافق کردیم که حداکثر تا مرداد عملیات اجرایی شدن ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شود.

به گزارش رصد ورزشی: رستم قاسمی خبرداد، ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا مرداد به ۲ میلیون واحد می‌رسد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی یکی از اهداف مهم دولت و قانون مجلس اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که خوشبختانه گزارش‌هایی که مدیران کل راه و شهرسازی در خصوص تامین زمین و پیشرفت پروژه‌ها ارائه کرده‌اند حاکی از آن است که روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن روند مناسبی است.

قاسمی می‌گوید، امروز با مدیران کل راه و شهرسازی توافق کردیم که حداکثر تا مرداد عملیات اجرایی شدن ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شود.

برنامه وزارت راه و شهرسازی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دو بخش دو میلیونی است تا بتوان در پایان دولت مردمی وعده دولت را در خصوص مسکن به مرحله عمل رساند.

هم‌اکنون حدود یک میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف فوندانسیون تا نازک کاری هستند، در برنامه است تا از مرداد به بعد افتتاح پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار بگیرد.

پیش از این هم اعلام شده بود که  پی سازی  حدود ۹۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تکمیل شده و پروژه‌ها وارد سایر مراحل ساخت شدند. هم اکنون اراضی ۷۰ درصد از ۴ میلیون واحد مسکونی تامین شده است. 


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wowqd