شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/05 22:04
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 18884

چند ایده کاربردی از بریم خرید برای گرم کردن چادر مسافرتی

تا حالا شده برید کویر؟ و اونجا زیر نور ماه، چادر بزنید و ستاره ها رو تماشا کنید؟

اگر رفته باشید حتما با مشکل سرمای آخر شب هم مواجه شدید! بله! کویر گردی و آفرودبازی علاوه بر زیبایی هایی که داره و خوش گذرونی هاش، سرما هم داره! یا حتی کم نیستند کسانی که کوهنوردی میرن و شب رو داخل کوه با چادر و کیسه خواب سپری می کنند؛ قطعا هوا در ارتفاعات، سردتره و امکان یخ زدن در اثر سرما خیلی بیشتره! اما چطوری میتونیم فضای چادر یا کیسه خواب رو گرم کنیم که یخ نزنیم؟ روش های زیادی برای گرمایش وجود داره، مثلا یکی از روش هایی که همه استفاده میکنن، آتیش بازی و روشن کردن آتیشه! حتی میتونی چایی آتیشی هم درست کنی و کلی لذت ببری! اما داخل چادر که نمیشه آتش روشن کرد پس چطوری میشه داخل چادر مسافرتی رو گرم کرد؟

فرقی نداره که شما با خانواده باشید یا با دوستان به مسافرت رفته باشید، در هر صورت کمپینگ ها و اقامت هایی که بیرون از هتل و خانه هستند امکان سرمازدگی دارند پس باید یک وسیله گرمایشی خوب برای فصل پاییز و زمستان خود داشته باشید که در صورت مسافرت رفتن با مشکل سرما مواجه نشوید. کسانی که کویر رفتن می دانند که آخر شب و اول صبح در کویر هوا خنک و حتی سرد است بنابراین باید بفکر گرما باشید تا مریض نشوید! خب بریم که باهم روش های گرم کردن چادر رو بررسی کنیم.

لالا

قبل از هر چیزی باید بگم که رعایت نکات ایمنی رو حتما جدی بگیرید که دچار ضرر مالی یا جانی نشید. درسته که فضا باز هست اما باز هم خطراتی وجود داره که باید رعایت کنید. برای مثال اگر چادر شما کوچک هست یا دیواره های عایق شده داره، گرم کردن فضا دقت بیشتری نیاز داره. در کل گرم کردن فضاهای کوچک و بسته، فضای عایق شده و یا فضایی مثل چادر که امکان آتش گرفتن داره با شعله امکان پذیر نیست پس چطوری می تونیم گرم کنیم؟

انتخاب های زیادی وجود داره که الان همه رو تحلیل می کنیم. اولین چیزی که به ذهن همه میرسه استفاده از پیک نیک یا منقل هست یعنی مثلا ذغال داخل منقل بریزید و سعی کنید با آن ذغال ها فضای داخل چادر را گرم کنید. این روش کاملا اشتباه است چون امکان گازگرفتگی با گاز چوب وجود دارد. برای استفاده از ذغال، بهتر است ذغال را زیر کیسه خواب یا چادر خود بریزید و روی آن را با یک لایه از شن بپوشانید. با این روش، محیط شما گرم تر می شود و خطری شما را تهدید نمی کند.

یکی دیگر از روش های در امان ماندن از سرما، استفاده از لباس گرم و یا لحاف و پتوی گرم است! این روش هیچ خطری ندارد فقط ممکن است فضای شما را اشغال کند.

روش سوم، پیشنهاد بریم خرید برای شما، استفاده از بطری آب گرم یا حتی کیسه آب گرم هست. شما میتونید دورتادور کیسه خواب یا چادر خودتون بطری های آب گرم قرار بدید و با کمک گرمای آب، محیط خودتونو گرم کنید.

 

روش بعدی که بریم خرید به شما معرفی می کند، استفاده از بخاری مخصوص کمپینگ یا بخاری مسافرتی هست. بخاری مخصوص کمپینگ با گاز کمپینگی کار می کند و هیچ خطری برای شما و استفاده در فضای بسته ندارد. بخاری مسافرتی یا بخاری سفری، با کپسول گاز کوهنوردی کار می کند و گرمای تابشی خواهد داشت.

بخاری جیبی هم یکی دیگر از انواع بخاری هاست که قیمت بسیار مناسبی دارند و می توانند شما را برای مدت زیادی گرم نگه دارند. این نوع بخاری ها، سوخت مایع دارند و بدون شعله گرما تولید می کنند. بخاری جیبی می تواند حدود 12 تا 18 ساعت شما را گرم نگه دارد.

هیتر شارژی یکی دیگر از مواردی است که می تواند در گرم کردن فضا به شما کمک کند فقط کافیست که این هیتر را شارژ کنید سپس به طبیعت یا مکان دلخواه خود بروید و لذت ببرید.

بخاری شارژی کمپ، هم می تواند گزینه خوبی برای گرم کردن محیط موردنظر شما باشد و فضای داخل چادر را بسیار گرم کند. این نوع بخاری ها، گاز سمی تولید نمی کنند بنابراین خطرناک نیستند.

خب بیشتر از این درباره روش های گرم کردن چادر مسافرتی و کیسه خواب صحبت نمی کنیم در ادامه قراره محلی برای خرید این بخاری ها و وسایل گرمایشی معرفی کنم تا بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی مطمئن و معتبر با مناسب ترین قیمت را برای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید بخاری سفری، بخاری شارژی، بخاری جیبی، بخاری مسافرتی و... هستید که ماندگاری بالایی داشته باشند و خیلی زود خراب نشوند، پس باید از فروشگاهی معتبر خرید کنید که علاوه بر ارائه جنس مطمئن به شما، گارانتی و خدمات پس از فروش هم داشته باشند و از همه مهمتر منصف باشند یعنی محصول را با قیمت خیلی بالایی نفروشند.

 

اما اصلا هست از این فروشگاها؟! نمیدونم فروشگاه رویایی شما وجود داره یانه اما ما در بریم یک کار جالب کردیم! اونم اینه که یک لیست قیمت از تمام فروشگاه های معتبر برای هر وسیله ای جمع آوری کردیم. یعنی شما مثلا وارد یک محصول گرمایشی مثل بخاری حالا هر مدلی، میشید، یک لیست قیمت در سمت چپ محصول مشاهده می کنید که قیمت ها در هر فروشگاهی متغیره، با این کار انتخاب شما راحت تر میشه، یعنی میتونید قیمت هارو باهم مقایسه کنید، ارزان ترین قیمت رو ببینید و انتخاب خودتونو انجام بدید. به صفحه لیست قیمت وسایل گرمایشی و سرمایشی در بریم خرید رفته تا متوجه منظورم بشید!

این کار به شما کمک می کند که هر محصولی رو با مناسب ترین قیمت بخرید و ضرر نکنید. ما در بریم خرید تمام سعی خود را برای جلب رضایت شما کرده ایم تا خریدی لذت بخش برای شما رقم بزنیم. هدف ما، لبخند رضایت شما پس از هر خرید اینترنتی است. حتی در بریم خرید یک بخش به عنوان بلاگ هم داریم که درباره موضوعات مختلفی صحبت کردیم مثلا یک مقاله برای معرفی بهترین سیستم گرمایشی برای منزل در فصل پاییز و زمستان نوشتیم و بهترین وسایل گرمایشی و جدیدترین روش های گرمایش منزل رو برای شما توضیح دادیم. امیدوارم به سایت ما سر بزنید و از مقالات و لیست قیمت محصولاتی که در اختیارتون گذاشتیم خوشتون بیاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l58me