جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/09 17:00
مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره ساتا بیان کرد:
کد خبر: 17893

بیمه کوثر متمایز در زمینه برندسازی

حضور بیمه کوثر در بین برترین‌های صنعت بیمه از نظر شاخص‌های مختلف، نشان از رشد و جهش کم نظیر این شرکت دارد.

به گزارش رصد ورزشی به نقل از روابط‌‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل ساتا در حاشیه نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۱، ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به اهمیت حضور صنعت بیمه در نمایشگاه کیش اینوکس 2021 برای معرفی و افزایش انگیزش مردم در استقبال از صنعت بیمه، گفت: ما اکنون در قرن بیست و یکم که عصر تبادل اطلاعات است زندگی می‌کنیم، عصری که همه چیز به سرعت تغییر و تحول می‌یابد. بنابراین اگر در فضاهای مختلف از جمله مجازی یا فیزیکی حضور جدی نداشته باشیم دنیای امروز این نبودن را به معنی نیستی تلقی می‌کند.  صنعت بیمه نیز از این مهم مستثنی نیست. از طرفی با توجه به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور اگر به دنبال تحول و اقدامی در این بخش هستیم باید حضورمان را در عرصه‌های مختلف گسترش و توسعه دهیم.

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور حضور بیمه را چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی بسیار پر اهمیت دانست و تصریح کرد: اگر بیمه در رادیو، تلویزیون، وبگاه‌ها و اپلیکیشن‌ها حضور نداشته باشد به معنای نیستی است. بر اساس همین، ما این حضور را جدی گرفته‌ایم و در نمایشگاه حاضر شده‌ایم.

وی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید طی چند سال اخیر بیمه کوثر در برندسازی مفهوم خاصی را دنبال می‌کند تا شبیه سایر بیمه‌ها نباشد. بیمه کوثر از نامش که به یک مفهوم عمیق یعنی خیر زیاد اشاره دارد وام گرفته و به دنبال خیر رساندن به افراد متعدد است.

مدیرعامل ساتا با اشاره به انجام مسئولیت‌های اجتماعی بیمه کوثر در زمان شیوع ویروس کرونا و نقش خیرخواهانه این شرکت در کمک‌رسانی به مردم، اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، بیمه کوثر همچون زمان وقوع حوادث غیر مترقبه، سیل، زلزله و مانند آن، با نگاه خیرخواهانه در کنار مردم ایستاد و با گشاده‌دستی در صحنه حضور داشت. شاهد این مدعا نیز زلزله اخیر هرمزگان است که اولین بیمه‌گر حاضر در صحنه برای برآورد خسارت کوثر بود. تنها تفاوت بیمه کوثر با سایر شرکت‌ها در این است که به دنبال گسترش مفهوم عمیق نامش یعنی خیر رساندن کثیر به مردم است.

نجفی پور در پایان با اشاره به جایگاه خوب بیمه کوثر در صنعت بیمه و میزان فعالیت آن طی چند سال اخیر، خاطرنشان کرد: اکنون بیمه کوثر در شاخص‌های مختلف، به صورت میانگین بین پنج شرکت بیمه اول کشور قرار دارد که این رتبه‌ها، به‌ویژه در چهار سال اخیر نشان از رشد و جهش کم نظیر این شرکت ارزشی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqxqb