پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/10 04:49
اخبار اقتصادی
کد خبر: 17079

قیمت گوشی امروز (10آبان 1400)

قیمت انواع گوشی در بازار موبایل امروز 10آبان ۱۴۰۰ مشخص شد.

قیمت گوشی امروز دچار نوسان زیای شده است. قیمت گوشی امروز به دلیل نوسان دلار افت و خیز زیادی داشته است. نوسان قیمت گوشی امروز در برخی برندهای شرکت موبایل در ایران چشمگیر بوده است. قیمت گوشی امروز را روزانه باید مرور کرد. قیمت گوشی امروز را در سایت رصد ورزشی بخوانید.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ ۶ آبان جلب می‌کنیم.

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*
 
تاکنون مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار موبایل جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ اولترا محسوب می‌شود. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی A۷۱ و گلکسی A۵۲ هستند که قیمت مناسبی هم دارند. اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A۵۱ است این گوشی تلفن همراه نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A۵۰ به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار بگیرد. دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A۵۰ در مدل A۵۱ جای خود را به دوربین چهارگانه داده است و این افزایش تعداد دوربین‌ها باعث افزایش وضوح تصویربرداری شده است. این گوشی موبایل در دسته میان‌رده سامسونگ قرار گرفته و گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود. در فهرست قیمت این محصول زیر قیمت گوشی A۵۱ سامسونگ نیز موجود است.
تاکنون گوشی‌های زیادی از سری A توسط شرکت سامسونگ تولید شده است مدل گوشی‌های سامسونگ a۳۲ جدیدترین مدل نام دارد که در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شده است.
 

قیمت گوشی سامسونگ امروز 10آبان 1400

در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
 
قیمت گوشی
 
 

قیمت گوشی‌ هوآوی امروز 10 آبان 1400

 

قیمت گوشی امروز

گوشی موبایل « P۴۰ Pro» از محصولات بالارده هوآوی است که به عنوان یک گوشی کامل و تمام روانه بازار شده است. دو دوربین‌ ۴۰ و ۵۰ مگاپیکسل به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور TOF سه‌بعدی که تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف و متفاوت را خلق می کند. دوربین سلفی این گوشی موبایل هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده است.
شرکت هوآوی با معرفی رسمی سری گوشی‌های P۳۰، نسخه Lite این محصول که در واقع نسبت به P۳۰ و P۳۰ Pro ارزان‌قیمت‌تر است را به عنوان گوشی میان‌رده به بازار عرضه کرد.. این محصول دارای رم ۶ گیگابایتی و سه دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است.
قیمت گوشی

قیمت گوشی‌های اپل امروز 10 آبان 1400

 

قیمت گوشی امروز

این شرکت همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت بالاتر گذاشته و این رویه تا کنون جواب داده است. هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ Pro اشاره کرد که در ادامه هم قیمت آن‌ها آورده شده است.
گوشی موبایل «iPhone ۱۲ Pro MAX» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین چهارگانه روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون ۱۲ Pro MAX به پنل Super Retina مجهز ‌شده تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. آیفون جدید می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۴ متری آب دوام بیاورد. قابلیت اتصال به شبکه‌های ۴G و ۵G و قاب شیشه‎‌ای که برای رفع مشکل آنتن‌دهی و ایجاد امکان شارژ بی‌سیم باتری ایجاد شده، از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این مدل گوشی با سه حافظه ۵۱۲، ۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‎‌شود.در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
 
 
قیمت گوشی
 
قیمت گوشی‌های شیائومی امروز 10 آبان 1400

قیمت گوشی امروز

شیائومی در چند سال اخیر بامحصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تامین تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. شیائومی همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۹T دو سیم‌ کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت شیائومی است که به فناوری ۵G مجهز شده است. این محصول دارای دوربین سه‌گانه با کیفیت‌های ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل در پشت گوشی است. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
 
قیمت گوشی
 

قیمت گوشی‌ نوکیا امروز 10 آبان 1400

قیمت گوشی امروز

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدل‌های موجود در بازار ایران این شرکت می‌توان به نوکیا ۷.۲، ۶.۲ ، ۵.۴، و دیگر مدل‌های میان‌رده نوکیا اشاره کرد. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:
 
 
قیمت گوشی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx6mm