دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/22 11:26
کد خبر: 16321

قیمت خودرو های سایپا 22 خرداد + جدول

بر اساس معاملات انجام شده امروز ( 22 خرداد 1400 ) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به روز های قبل با تغیراتی همراه بوده است.

قیمت خودرو | بر اساس معاملات انجام شده امروز ( 22 خرداد 1400 ) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به روز های قبل با تغیراتی همراه بوده است.​ در ادامه قیمت خودرو را در جدول زیر مشاهده می کنید.

 

01568802

 

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است در حالی که نرخ دلار امروز روند نزولی به خودرو گرفت، اما قیمت برخی از محصولات سایپا امروز 22 خرداد ماه خلاف جهت بازار دلار حرکت کردند و شکل صعودی به خود گرفتند. روند بازار محصولات سایپا در حالی امروز شکل صعودی به خود گرفت که هفته گذشته پرونده قیمت محصولات سایپا بدون تغییر بسته شد.

 

به گفته فعالان بازار خودرو رشد و یا افت قیمت در بازار خودرو در شرایط کنونی تاثیر چندانی در معاملات ندارد و بازار همچنان بی خریدار به راه خود ادامه می دهد.   

 

 نوسان قیمت دلار از یک سو و انتظار برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات موجب شد تا بازار با رکود شدید روبرو شود. روندی که به اعتقاد فعالان بازار خودرو تا پایان انتظار برای اعلام نتایج مذاکرات و ایجاد ثبات در نرخ دلار تداوم خواهد داشت. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «کوییکR»، «تیبا صندوقدار» و «ساینا» با رشد یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند.

 

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

 

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییکR» امروز با افزایش یک میلیون تومانی قیمت در بازار با قیمت    158 میلیون تومان عرضه شد. مدل معمولی این خودرو نیز تغییر قیمتی نداشت و با قیمت 151 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «ساینا» نیز امروز در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشت و 145 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

 

در میان خانواده تیبا نیز امروز «تیباصندوقدار»  رشد یک میلیونی را تجربه کرد و با قیمت 129  میلیون تومان عرضه شد و مدل هاچ بک این خودرو «تیبا2» معمولی نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 136 میلیون رقم خورد.

 

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqkgq