پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/20 04:39
کد خبر: 16289

یارانه خرداد ماه امشب واریز می شود

یکصد و بیست و چهارمین مرحله یارانه نقدی خرداد ماه ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

به گزارش رصدورزشی، یکصد و بیست و چهارمین مرحله یارانه نقدی خرداد ماه ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه به حساب سرپرستان خانوار این یارانه واریز و قابل برداشت خواهد شد.

 

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و بیست و چهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خردادماه جاری به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

 

همچنین طبق اطلاعیه این سازمان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه دوازدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.​

 

طبق آخرین آمار موجود بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qa7xj